Skip to main content

Ik heb al een enkele maanden geleden glasvezel aangevraagd voor mijn nieuwbouwwoning. Bij oplevering was het glasvezelkastje netjes aanwezig. Ik heb de nodige apparatuur toegestuurd gekregen en 20 juni kwam er een monteur langs. De monteur meldde dat "laserpen komt niet aan in pop” en dat er contact zou worden opgenomen voor een nieuwe afspraak, dit is tot de dag van vandaag nog niet gebeurd.

De afgelopen dagen meermaals met zowel KPN (provider) en KPN netwerk aan de lijn gehad, maar wijzen naar elkaar bij wie de bal ligt. Toevallig vandaag iemand van Volker Wessels gesproken, hij gaf aan dat voor ons huis geen patchnummer oid bestond, in tegenstelling tot de buren, wat volgens hem het probleem is. Wellicht dat dit komt omdat ons huisnummer tijdelijk dubbel voor kwam in de BAG (wel aparte ean codes), maar ik heb voor de juiste ean code glasvezel aangevraagd.

De laatste reactie van KPN is dat ze met max 3 dagen bellen voor het maken van een afspraak met een monteur, waar dus weer tijd overheen gaat. Maar ik heb er een hard hoofd in dat die op korte termijn mijn probleem gaat oplossen.

Hoe nu verder? Iemand tips?

 

Vul alvast je profiel in, https://forum.kpn.com/settings/profile dan kan een moderator kijken naar je gegevens en misschien dat zij het kunnen doorspelen aan @Ward_  Hij een medewerker van KPN Netwerk die hier op persoonlijke titel mee leest en post en zo af en toe wat zaken in een stroomversnelling kan brengen


Hoi @Jolanvd, leuk dat je hebt gekozen voor glasvezel van KPN! 💚 Alleen jammer dat de aanleg hiervan niet helemaal soepel verloopt.

Op basis van de gegevens in jouw profiel zie ik dat je net hebt gebeld met mijn collega's. Kan je vertellen wat uit deze gesprekken is gekomen?


Ik heb inderdaad net weer aan de lijn gehangen met uw collega's.

Ik zou wederom teruggebeld worden voor een monteursafspraak, helaas weer niet gebeurd.

Mijn ticket is geescaleerd, omdat er nog niks in gang was gezet voor het aanmaken van een patchnummer. Ik bel van de middag weer met KPN netwerk om te checken of het bij hen binnengekomen is.

Ik weet niet of het patchnummer alle problemen verhelpt, of dat er ook nog een monteur moet langskomen. Volgens mij was er ook nog iets met de las verbinding. In ieder geval vooralsnog niks ingepland.

Verder was zelfs het aanvragen van Direct Online Pakket niet goed gegaan woensdag, waardoor ik het dus waarschijnlijk maandag pas binnen heb.

Wat een gedoe: al twee weken bezig zonder enige progressie. 


Het verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, @Jolanvd. Maar fijn om te horen dat jouw ticket in ieder geval geëscaleerd is. Hopelijk komt er dan snel schot in de zaak.


Reageer