Bladzijde 1 / 1
????
Hoi @reg12934 . Wat jammer dat je dit plotseling ervaart. Ik heb een aantal topics gevonden over de game die jij speelt. https://forum.kpn.com/search?q=league%20of%20legends
Mijn collega@Joran heeft hier een uitgebreid topic aan gewijd en zelfs aangekaart bij de technische dienst. Dit is toen onderzocht en toen is gebleken dat KPN hier geen rol in had. Of dat nu weer zo is, kan ik niet zeggen maar ik heb wel meer signalen nodig om er iets mee te kunnen.
Mijn collega
Dankjewel! Ik ga dit even met mijn collega @Joran bespreken. Ik kom er zo snel mogelijk op terug!
Dat ben ik met je eens, @reg12934 . Het kan natuurlijk toeval zijn maar dan nog.
Ik ga je een privébericht sturen. Kun je daar op reageren?
Ik ga je een privébericht sturen. Kun je daar op reageren?
Oh, zou je tevens je profiel kunnen aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Zo kan ik je lijn doormeten.
Ik kan helaas geen actief abonnement vinden onder de postcode en huisnummer dat in je profiel staat. Kan het zijn dat je een typefout hebt gemaakt? Of zie ik iets over het hoofd? 🙂
Ik heb niks meer gehoord (ook privé niet). Ik wil je graag verder helpen. Kun je reageren op de vraag in de privéconversatie? Zo niet, ga ik er van uit dat het is opgelost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.