Skip to main content

Hier ook problemen sinds die update leuk :-)

gelukkig heb ik wel internet en tv

Ā 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Exact hetzelfde probleem alsĀ @Mike JarmocĀ 
Sinds gister ochtend geen internet meer.
Modem lijkt te werken. Deelt netjes IP adressen uit en kan er op inloggen zonder problemen.

Alleen de verbinding tussen de Glasvezel aansluiting en het modem werkt niet.
WAN lampjes op de achterkant van het modem geven geen lampjes.Ā 

3 verschillende netwerkkabels geprobeerd tussen de Glasvezel kastje en het KPN 12 modem.

Geen effect.
Modem + Glasvezel meerdere keren 10 minuten stroomloos gezet.
Modem 3x gereset maar geen enkel resultaat.

Gister een uur met de KPN helpdesk aan de telefoon gezetenĀ en krijg vandaag een nieuw modem toegestuurd. Kijken of dit het probleem verhelpt.

Ā 

Toch vreemd dat je modem ā€œkapotā€ gaat door een update van kpn šŸ˜


@Joey1991Ā zou je je profiel willen invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik wat er aangestuurd moet worden om het voor je op te lossen.Ā 


@Joey1991Ā zou je je profiel willen invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik wat er aangestuurd moet worden om het voor je op te lossen.Ā 

Ik heb hem ingevuld


@Joey1991Ā ik heb voor je gekeken. Ik zie dat je wel de laatste update hebt. Ook dat de verbinding gister 4 keer is weggevallen. Wat me opvalt is dat daarna alles stabiel lijkt. Ook de lijn meet nu stabiel.Ā 

Kan je specifiek aangeven wat je op dit moment merkt van de problemen? Wat er wegvalt en wat er goed gaat?

Bevestig ook dat je een reset van je Box12 hebt gedaan zoals aangegeven bij stap 2. En dat je het FTU minimaal 120 seconden lang van het stroom hebt gehad.Ā 


@Joey1991Ā ik heb voor je gekeken. Ik zie dat je wel de laatste update hebt. Ook dat de verbinding gister 4 keer is weggevallen. Wat me opvalt is dat daarna alles stabiel lijkt. Ook de lijn meet nu stabiel.Ā 

Kan je specifiek aangeven wat je op dit moment merkt van de problemen? Wat er wegvalt en wat er goed gaat?

Bevestig ook dat je een reset van je Box12 hebt gedaan zoals aangegeven bij stap 2. En dat je het FTU minimaal 120 seconden lang van het stroom hebt gehad.Ā 

Kan jij toevallig zien hoe laat 4x de verbinding is weg gevallen? Ben wel benieuwd was vandaag heel de dag op het werk dus heb geen problemen kunnen opsporen


Hi @Joey1991. Ik zie de verbinding wegvallen tussen 16:00 en 20:00. Ik zie gelukkig na dit moment helemaal geen wegvallende verbindingen meer. En alles lijkt verder bij metingen ook goed stabiel.Ā 

Kan je bevestigen dat je dit ook zelf merkt aan de verbinding? Dat alles weer helemaal opgelost en stabiel is?


HiĀ @Joey1991. Ik zie de verbinding wegvallen tussen 16:00 en 20:00. Ik zie gelukkig na dit moment helemaal geen wegvallende verbindingen meer. En alles lijkt verder bij metingen ook goed stabiel.Ā 

Kan je bevestigen dat je dit ook zelf merkt aan de verbinding? Dat alles weer helemaal opgelost en stabiel is?

Verbinding is stabiel maar de modem is nog steeds raar als ik inlog


Verbinding is stabiel maar de modem is nog steeds raar als ik inlog

Dat is normaal bij de KPN Box ... šŸ„±


Verbinding is stabiel maar de modem is nog steeds raar als ik inlog

Dat is normaal bij de KPN Box ... šŸ„±

Hahaha, normaal kan je alle verbindingen zie ā€¦ ect

Ā 

nu kan ik niks meer aanklikken

Ā 


Reset nog maar een paar keer. Misschien is het dan beter... šŸ˜‰


Reset nog maar een paar keer. Misschien is het dan beter... šŸ˜‰

Begin er niet aanā€¦ dan maar niks aanpassen alles werkt nu en heb geen zin dat ik dalijk zonder zit šŸ¤£

Ā 

Ā