Skip to main content

Hallo,

 

Sinds een tijdje problemen met het wegvallen van internet op de Experia Box V8. De lampjes "broadband” en "internet” zijn dan uit, de rest is nog aan. Na het reseten van het modem werkt alles weer. De voorzijde van de behuizing is geel aan het worden en ik vindt ook dat the box warm wordt. Als ik de box koel met een ventilator duurt het langer voordat hij op storing valt. In middels gebeurt dit zo’n 1-5 keer per dag.

Is het mogelijk om een vervangende Box te krijgen?

Bel 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  Vooral goed benadrukken dat je em moet koelen omdat ie anders te heet wordt.


Hi @Bart1074, welkom en goed dat je aan de bel trekt. Het is niet goed dat de Experia Box zo heet wordt dat je hem moet koelen. Heb je, zoals @Joep1965 aangeeft, al contact gehad met mijn collega's en is het probleem inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel. Zou je in dat geval ook alvast jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik aan de slag.


Hoi Ron,

 

Inmiddels contact gehad met de support afdeling. Ik moet me melden zodra de fout weer op treed, dan willen ze de verbinding "doormeten”. Volgens mij is dat niet het probleem, maar goed. Ik heb duidelijk aangegeven dat het kastje heet wordt en ook verkleurd is. Wordt vervolgd.

Mijn profiel zal ik gelijk even updaten.