Sinds kort een TV opgehangen in de slaapkamer op de 1e verdieping.
Tijdens het gamen op de beganeĀ grond zeer drama internet wifi verbinding, een verbinding van 25 mb. Zodra de tv uitgaat, begint het te normaliseren richting 50. Echter, heb je een verbinding gekocht van 100mb, maar je kunt er totaal geen gebruik van maken? Er is een Wifi Versterker aangesloten op de 2e verdieping.Ā
Hiervoor meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice, 1e keer na een half uur is de oplossing een kabel op te sturen voor mijn playstation die ik moet trekken van uit de meterkast. Geprobeerd en kom uit wat stabieler, maar telefoon, laptop etc zeer en zeer traag nog steeds als boven de tv aanstaat.Ā
2e keer contact opgenomen en wordt aangegeven wil je wifi in huis? Dan moet je wifi versterkers aanschaffen? Ho wacht even? Ik heb toch een wifi versterker? Blijkt dat deze gewoon dat de ROUTER wordt afgesloten voor WIFI te versturen, maar hoe kan dat? Een Wifi verstek is toch om wifi te versterken en niet de Wifi van de Router af te sluiten, waardoor wij bijna geen enkel verbinding kunnen leggen met de wifi van de 2e verdieping? Een vaste klant aangeven die bijna zijn contract wilde verlengen aangeven; wil je de juiste Wifi? Dan moet je versterkers aanschaffen, omdat de router het NIET doet als er een verstrekker is aangeloten. Terwijl er met de nieuwe ook is getest en niet werkt, dit ook aangegeven.Ā Waarom heet het dan versterker? Zeer jammer van KPN dit, dit had ik absoluut niet verwacht.Ā