Skip to main content

Hallo wij zijn nu al een week of 3 bezig met problemen met het internet en tv met enige regelmaat valt alle signaal weg en gaat de tv stotteren de experia box resetten biedt dan geen oplossing. Het enige wat helpt is het gladvezel modem resetten. Al 3x contact gehad met de klanten service en iedere keer een ander antwoord begin van de week gebeld toeb de storing ervol in zat dus wifie zonder internet en stotterende tv

Na doormetenn op advies van de klanten service glasvezel modem 2 min stroomloos en weer aangezet de medewerker zou het momitoren en donderdag terug bellen wat niet gebeurd is

Vandaag maar weer gebeld nu weer een andrr excuus gehoord wat naar mijn inzien niet met de wifi te maken heeft en ook niet met internet als ik een film over wifi kijk en de verbinding weg valt. Ik vermoed dat het glasvezel modem stuk aan het gaan is ! 

Hoe krijfen we het voor elkaar dat er een monteur komt om het modem te vervangen 

Mvg martijn de ronde 

 

Welk type modem heb je en werkt het bekabeld wel goed?


Bekabeling heeft in mijn  ogen niks met wifi te maken 

We hebben een experia box wifi verbing is er maar internet verbinding is er niet dit is ook het geval als ik in de huiskamer zit netwerk is pas helemaal opbieu voorzien van kabels voorheen wel eens blauw scherm dus andere stekkers gekocht bij kpn.

Nu vaak helemaal niks meer dus geen internet en geen tv zowel bekabeld als niet bekabeld 


Reseten experia box helpt niet aleeen rest glasvezel modem zelf dus probleem zit hem in het binnenkomed deel voor de experia box. Niet zo zeer in het netwerk achter de experia box 


Ik vraag het omdat je zelf voor de kosten opdraait mocht het probleem veroorzaakt worden door iets achter het modem.  In het klantdomein dus. Gebruik je dit soort dingen? 

 


Netwerk liep tot 3 weken terug probleemloos 

Dus daarmee bedoel ik de wifi internet en alles 

Nu valt dat ook weg dus dat kan in mijn ogen niet in de stekkers zitten ! Aangwzien daar alleen de ontvangers over lopen en niet de wifi toch ? Of zie ik dat verkeerd en log ik op de steker in en niet op de exeperia box ! 

Lees ff goed het probleem en ook goed het abtwoord wat ik er op heb gegeven het probleem zit voor de experia box en niet er na. Ik kreeg geen internet / slecht signaal op de experia box zelf binenn 

 


Experia box is v10 

 


Bekabeld hebben we op het moment dat de wifi wegvalt ook geen internet op de pc 

Vanmiddag tussen 15.00 en 17.00 komtver een monteur langs want ze hebben gezien dat alleen maandag al 30x  de verbinding is weggevallen 


Hey @Martijn90000! Ik heb geen bericht meer van je gezien. Mag ik er vanuit gaan dat de monteur het gisteren heeft weten op te lossen? 
Ben benieuwd wat hij gedaan heeft om het opgelost te krijgen. Hoor graag!