Skip to main content

Hallo mijn radio gaat na een bepaalde tijd zomaar uit en dan moet ik het opnieuw aanzetten.
Wie weet of dit vaker voorkomt of is het een s=instelling die ik op mijn laptop zelf kan instellen of moet ik dit in het systeem instellen of hoe?

  1. Goedemiddag @ARPotze, je luistert radio via de tv-ontvanger? Dan kun je in het menu ervoor kiezen om de stand-by tijd van deze ontvanger op bijvoorbeeld 24 uur te zetten of geheel uit. Zet je de automatische stand-by optie uit, dan kun je zo lang radio luisteren als je wil. 

    1)Je drukt op de menuknop
    2) Navigeer naar instellingen
    3)Ga naar Stand-by

    Vervolgens kies je de gewenste instelling en sla je deze op. 

     

Hallo Jeroen, het gaat om de laptop waarbij ik in een aparte tab Q music bv aan heb staan en deze gaat dus na een bepaalde tijd uit.

Dus niet via de tv.

 


Hoe luister je dan naar bijv. Q-Music? Is dat via hun eigen website of via een speciale radioplayer op internet?


Denk dat je laptop in slaapstand gaat na een bepaalde tijd. Kun je instellen via > instelllingen>systeem>energiebeheer en slaapstand>instelling aanpassen tussen 2 minuten en 5 uur of helemaal nooit !


Hallo,
Ik luister via hun eigen website en tijdens het werken op de laptop ik dan naar deze zender luister.
Dit al jaren doe en mnooit geen problemen gehad hiermee maar sinds ik bij KPN zit dit er wel speelt.

Het gebeurd ook al als ik hem net heb aangezet en er dan een andere tab wordt geopend terwijl die van Q-music op de achtergrond open blijft staan.
Deze dan door iets wordt uitgezet i.p.v. dat hij op de achtergrond open blijft staan.
Dan opnieuw weer aanzetten (playknop op de website van Q) wat dan wel een minuut duurt voordat hij weer kan worden aangezet dus er is iets wat er nu op de achtergrond speelt.
Â