Skip to main content

Bij ons in de wijk is recent glasvezel aangelegd. Tot onze verbazing zijn alle straten om onze straat heen voorzien behalve onze straat. Hoe kan dat? Voor onze straat staat nu januari 2024 op de planning.

Zie plaatje, groen is voorzien, rood, onze straat niet. Betreft postcode 6836HL.

 

Admin: uit privacyoverwegingen plaatje verwijderd

 

Hi en van harte welkom op ons forum @Johann Rehwinkel!

Dit forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom hebben we, in verband met jouw privacy, de afbeelding die je plaatste weggehaald. Het is in je berichten verstandig om voorzichtig te zijn met persoonlijke gegevens. 

Ik kan me voorstellen dat je ook graag op glasvezel aangesloten wilt worden, en dat je wilt weten waarom 't nog niet in jouw straat aangelegd wordt. Dit forum is van KPN als internetprovider. Wij zorgen voor je internetverbinding, het signaal op de lijn. KPN Netwerk is het bedrijf dat over de aanleg (en het beheer) van de glasvezelverbinding gaat. Ik raad je aan om contact op te nemen met KPN Netwerk. Zij kunnen je alles vertellen over de aanleg van glasvezel in jouw buurt en of dit mogelijk toch sneller kan.