Skip to main content

Dear Team,

My internet subscription started on 5th September, but I did not have an internet connection. I called customer service and it was finally solved on 15th September. As it’s a technical problem that is not caused by ourselves, I’m wondering if I can get a refund for these ten days without internet. 

Hi @Icey, welcome on our forum. 

Of course, did you try our website for a refund


Hi,

I looked through the refund page and it seemed like I could only get a reimbursement for a maximum of three days, but the internet failure was much longer. Did I do something wrong or that’s how it is?

 


Maximaal 3 dagen? terwijl er al maanden storing is, wat een grap zeg.


Maanden? TS praat over 10 dagen.


Maanden? TS praat over 10 dagen.

Dus 3 dgn vergoed voor 10 dgn geen internet? ja sorrie hoor maar das toch net zo achterlijk, ouwe?


Hi,

I looked through the refund page and it seemed like I could only get a reimbursement for a maximum of three days, but the internet failure was much longer. Did I do something wrong or that’s how it is?

 

You are of course entitled to the whole 10 days. Would you please fill in your KPN profile and let me know when this is done? Thanks! 


Maanden? TS praat over 10 dagen.

Dus 3 dgn vergoed voor 10 dgn geen internet? ja sorrie hoor maar das toch net zo achterlijk, ouwe?

Ik weet niet hoe je mijn leeftijd hebt gezien, maar ik ben inderdaad op leeftijd.

Maar ik stel het niet op prijs om “ouwe” genoemd te worden op een forum.
Wat vinden de moderators hier van?


Ik vind het nog kunnen. Omdat die term niets met leeftijd te maken heeft, maar is in deze context een ander woord voor ’gozer, vriend, kameraad’. Een tikkeltje amicaal, maar nog binnen de grenzen. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat dat beledigend was bedoeld.