Skip to main content

Ik woon net in een nieuwbouw woning en het blijkt dat de glasvezel gebroken is, het omhulsel is ook leeg.

Er is nu een monteur geweest van kpn en meerdere keren van kpn netwerk, maar het probleem is nog steeds niet opgelost en duurt nu al meer dan een maand.

Ondertussen betaal ik dus abonnement kosten voor geen geleverde diensten.

Toevallig had ik ziggo nog niet opgezegd, dus ik heb internet, maar waarom moet dit allemaal zo lang duren?

Zodra het moeilijk wordt vluchten de monteurs trouwens wel erg snel…

Hoi @AC_ .  Welkom op het fourm.

Als ik het goed lees is er een ticket.  Is er alweer een vervolg afspraak gepland? En vertellen de monteurs ook waarom het zo lastig is op te lossen?


Nee, geen vervolg nog en enige reden die ze geven is “dat het lastig is” en weg zijn ze.

Het is een nieuwbouw wijk en ze kunnen de kabel niet vinden, of geen zin om te zoeken, want met een half uur lukt zoiets niet lijkt mij ;(


Ik heb het oorspronkelijke ticket (dat via ons is ingediend) er bij gepakt.  Dit is al vrij snel uitbesteed aan de netwerkbeheerder.  Ik zie een waslijst aan acties.  Eerst dacht men aan een kruising (dus iemand anders heeft jouw verbinding en vice versa) maar nu lees ik ook iets over het ontbreken van de juiste verbinding.   Dit is voor mij ook een beetje speculeren. 

Helaas zijn het maar fragmenten en kan ik de volledige logs niet zien omdat het een ander bedrijf is. Het ticket is in ieder geval actief en ik verwacht dat er binnenkort weer nieuwe actie ondernomen wordt. 


Nog steeds niet opgelost.

Nu willen ze weer terugkomen met een graafmachine, maar iemand van de gemeente kwam langs en die zegt er is een graafverbod.

Ik ben er wel klaar mee, graag restitutie van betaalde gelden en contract beëindigen vanwege niet te leveren diensten.


Nog steeds niet opgelost.

Nu willen ze weer terugkomen met een graafmachine, maar iemand van de gemeente kwam langs en die zegt er is een graafverbod.

Ik ben er wel klaar mee, graag restitutie van betaalde gelden en contract beëindigen vanwege niet te leveren diensten.

Dat kan ik me levendig voorstellen. Als de gemeente er voor gaat liggen, maakt dat het werk van KPN niet makkelijker natuurlijk. Dit is alleen niet iets dat ik voor je kan regelen. Hiervoor moet je bellen met de afdeling opzeggingen.  0800 0402.  (spreek in , ik wil opzeggen en leg ze het hele verhaal voor)


Nou gisteren is het toch eindelijk opgelost, ik heb nu internet van KPN.

Het zou wel nog fijn zijn dat de maanden die ik betaald heb alsnog terugbetaald worden, na 4 maanden wachten lijkt mij dat wel toepasselijk :)


Het werkt dus, mooi !

Heb je nog meegekregen wat er aan de hand was ?


@AC_  Fijn dat het eindelijk is opgelost!    De periode dat je zonder diensten zat horen we netjes te vergoeden.

Je kunt hiervoor bellen met 0800 0402 en het verhaal voorleggen.  De collega kan dan, de periode dat je geen diensten hebt gehad crediteren