Skip to main content

Hallo wij kwamen 10 juli terug van een korte vakantie. Er bleek geen internet meer te zijn. 13 juli afspraak gemaakt met de monteur maar die was niet in het afgesloten tijdslot aanwezig. Met veel moeite een nieuwe afspraak kunnen maken voor vanmorgen 20 juli. De monteur is geweest. Klacht verholpen gelukkig. In de wijkverdeelkast heeft waarschijnlijk een collega iets los gemaakt. Begin mei hadden we ook een storing en geen internet. Ik geloof dat deze laatste keer de 4e keer is afgelopen jaar. Net in een periode van vakantie hebben we 10 dagen zonder internet, tv, Sonos, netflix gezeten. Erg vervelend. Daarnaast hebben mijn vrouw en ik forse kosten moeten maken met onze mobiele telefoons. 

Vanwege geleden schade door gemis aan diensten en gemaakte kosten wil ik vragen om een bedrag van €157,70 te restitueren. 

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Jan Graumans 

 

Hoi @Jangraumans, welkom op het forum!
Bedankt voor je bericht, ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. 10 dagen is ook ontzettend lang om zonder diensten te zitten en al helemaal vervelend dat het al de 4e keer is in een jaar!
Op www.kpn.com/vergoeding kun je een vergoeding aanvragen voor een storing als deze. Ik moet hier al wel bij vermelden dat dit gaat om de abonnementskosten voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Dit zal ongeveer een derde van je maandelijkse abonnementskosten zijn.


Hallo Thomas, uiteraard weet ik dit. Alleen ben ik het niet eens met de vergoeding die jullie daar ‘ wettelijk’ aan willen koppelen en wil ik een hogere passende vergoeding.  Ik heb nogal wat onkosten geleden en niet voor de eerste keer. Enfin, dit heb ik in m’n eerste post al aangegeven. Daarom ben ik op advies van jullie helpdesk verwezen naar www.kpn.com/klachten en daar naartoe gegaan. Op geen enkele manier kon ik daar m’n feitelijke klacht kwijt. M’n complimenten hoe jullie dit vakkundig hebben afgeschermd. Om echt heel pissig van te worden. Ik kon alleen aangeven teruggebeld te worden. Dit is binnen, ik schat minstens een week nog steeds NIET gebeurd. Dus ook langs die weg ben ik niet serieus genomen. Blijkbaar is dit Forum de enige plek dat je direct iets kwijt kan in geschreven tekst. Ik hoop dat het tot een concreet resultaat gaat leiden Thomas. Verwacht dus een serieuze en liefst persoonlijke reactie.

KPN zou zich moeten schamen als het gaat om de klachtafhandeling maar ik vermoed dat het management zeer tevreden zal zijn over deze doelbewuste manier van gericht sturen op een minimale vergoeding/teruggave. 

 

Met vriendelijke groeten,
Jan Graumans 


Ik heb hier helaas echt geen oplossing voor Jan. Meer vergoeding kan ik je niet aanbieden. Ik begrijp je onvrede maar een oplossing of een bericht waar je iets aan hebt heb ik simpelweg niet voor je.
Het klachtenformulier is inderdaad niet het makkelijkst te vinden formulier. De doorlooptijd is hiervan momenteel ongeveer 10 werkdagen maar mijn collega's zullen hier nog contact met jou over op nemen. 


Hallo Thomas, inmiddels zijn we weer 6 dagen verder en je collega’s moeten nog bellen. Een doorlooptijd aanhouden van ongeveer 10 dagen bij een klacht is al erg lang maar dan ook nog eens niet reageren is schandelijk!! 

Het kan mij niet schelen hoe jullie dit afstemmen maar als ik deze week niet gebeld wordt en m’n klacht fatsoenlijk kwijt kan, ga ik weg bij KPN. 


Privebericht van kpn niet te lezen/niet terug te vinden. Niet teruggebeld binnen de termijn die er voor staat. Morgen nog 1 dag om mij terug te bellen…

met minder vriendelijke groeten 

Jan


Goedemorgen @Jangraumans, sorry voor mijn late reactie. 
Heb je voor je klacht dit specifieke formulier ingevuld?
Naar aanleiding van dat formulier zullen mijn collega's contact met je opnemen over je klacht. De verwachte termijn daarvoor is wel ongeveer 10 werkdagen. Dit kan ik niet bespoedigen.