Skip to main content

Ik krijg al aan half jaar lang berichten van kpn, via roamler, dat ik mij. Kastje moet vervangen. De app heeft 1 keer gewerkt en is met 1 datum gekomen die mij niet uitkwam. Al die keren daarna krijg ik berichten dat ik die roamler app moet gebruiken, maar ik krijg telkens meldingen vanuit de app ‘er is een fout opgetreden, neem contact op met uw systeembeheerder’. 

Ik heb een mail gestuurd met de foutmelding maar die lezen ze niet.

ik probeer dus al een half jaar een afspraak te maken maar het lukt niet met zo’n klote systeem. Ik heb gekeken of ik een kpn monteur kan laten langskomen. Die kan meteen maar dan moet ik 70 euro voorrijkosten betalen en de kosten van het kastje. Terwijl kpn zegt dat het moet en het gratis is.

 

KPN is hermetisch afgesloten voor klanten dus ik krijg niets voor elkaar.

 

Meerdere mensen die zo’n mail ontvangen van roamler, een app moeten opstarten, mobiel nr moeten achterlaten en vervolgens foutmeldingen krijgen? 
 

Moet ik gewoon wachten totdat iemand opbelt, over een jaar ofzo of gewoon nooit? Want mijn internet werkt prima en als een hobbyclub die niet eens een afspraak kunnen maken, moeten langskomen, vrees ik dat het daarna niet meer werkt.

of is dat hele roamler ding gewoon een scam die mijn gegevens proberen te achterhalen?

Hallo @Roamler klotezooi 

 

Vreemd dat je ineens een app moet gebruiken, volgens KPN (zie link onderaan) kan je gewoon via de website van Roamler een afspraak maken, lukt het via de website wel of wordt je dan ook weer doorgestuurd naar die app?

Maak een afspraak

Maak een afspraak om 't kastje te vervangen, nadat je een uitnodiging per e-mail van ons hebt gekregen.

  1. Klik hier om een afspraak te maken
  2. Log in met je postcode en je e-mailadres
  3. Na het maken van de afspraak krijg je een bevestigings-e-mail

 

Je maakt een afspraak met Roamler, de monteurspartner van KPN. Zij helpen ons bij het vervangen van de kastjes.  

Bron:

 

Op die afspraak pagina staat ook hun telefoonnummer, via die weg kan je het ook proberen.

Bij vragen of problemen over het maken van je afspraak kun je contact opnemen met Roamler. Dit kan je doen via; 020-7219405. Roamler is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00

 

Ik zou overigens pertinent weigeren om voor zoiets simpels als het maken van een afspraak een app te installeren.


dank je wel voor je reactie. Ik hoef geen app te installeren. De roamler pagina is een mendix app die opent in je browser. Ik kom niet op de afspraak pagina dus zie ook het telefoon nummer niet. Nu je me dat hebt gegeven kan ik ze bellen. tnx


Reageer