Skip to main content

Gister zou monteur van roamler langs komen. Monteur kwam niet opdagen, Heeft niets laten horen (niet gebeld, geen sms, ...).

Roamler gebeld, zij zouden contact opnemen met monteur. Monteur zou me bellen, is niet gebeurd. Weer roamler gebeld, gaven aan dat ik het volgende week nog maar een keer moet proberen.

Wat is dat voor een bedrijf?

Misschien kan KPN een eigen monteur sturen? Want dit schiet niet op.

Jeroen

@Quark Dat klinkt inderdaad alsof er een aantal zaken niet goed zijn gecommuniceerd en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Heb je inmiddels wat meer duidelijkheid vanuit Roamler gekregen? Dit ging dus om de aanleg van glasvezel? 


Hi Remco, 

Bedankt voor je reactie. Nee, ik heb nog niets gehoord. Het gaat idd om de aanleg van glasvezel.

Mvg Jeroen


En moet de kabel dan nog naar binnengebracht worden of is deze al afgemonteerd in de meterkast zelf met een glasvezelkastje en moeten er dan andere werkzaamheden plaatsvinden? Zou je dan jouw profiel verder kunnen aanvullen? Dan kan ik even meekijken.

 


Er is ooit een keer een kabel naar binnen gebracht. Er zit iig een wit kastje in woonkamer, en er is onder de voortuin doorgeboord.. Volgens mij gaat het er om dat de glasvezel met nieuwe modem (pas opgestuurd gekregen) verbonden moet worden.

Profiel is geüpdatet


Bedankt voor de toelichting @Quark! Er zit dus al een kastje zoals op deze pagina onder het kopje Glasvezelkastje staat? Dan zou er inderdaad een installatiemonteur kunnen worden ingepland. Dan kun je ook even bellen met de directe klantenservice van KPN op 0800-0402.Â