Skip to main content

Hoi,

 

Voor mij hetzelfde verhaal. De router blijft rood branden terwijl ik geen rekeningen open heb staan. Ik heb de stroom er al af gehad en meerdere malen de wifi router uit gehad.

Ik wil geen monteur langs, ik wil niet zelf voor eventuele kosten opdraaien en telefonisch contact kost ook geld. Eigenlijk wil ik overstappen naar een andere provider want het voelt of ik geen kant op kan en momenteel dus geen werkende wifi thuis (=niet thuis werken en alles via mobiel internet), alleen mijn contract verloopt pas in april 2022.

De wifi manager op de app geeft aan dat er een storing is bij de wijkcentrale..

Groeten,

Nina

Hoi,

 

Voor mij hetzelfde verhaal. De router blijft rood branden terwijl ik geen rekeningen open heb staan. Ik heb de stroom er al af gehad en meerdere malen de wifi router uit gehad.

Ik wil geen monteur langs, ik wil niet zelf voor eventuele kosten opdraaien en telefonisch contact kost ook geld. Eigenlijk wil ik overstappen naar een andere provider want het voelt of ik geen kant op kan en momenteel dus geen werkende wifi thuis (=niet thuis werken en alles via mobiel internet), alleen mijn contract verloopt pas in april 2022.

De wifi manager op de app geeft aan dat er een storing is bij de wijkcentrale..

Groeten,

Nina

als het een storing is zal dat als het goed is vanzelf opgelost worden.Wat zie je op kpn.com/storingen ?


Het is heel vorige week al aan de gang en nog steeds geen verbetering.

 


Het is heel vorige week al aan de gang en nog steeds geen verbetering.

 

oei!,Misschien kan je 0800-0402 bellen wanneer dit opgelost word.Misschien dat je het wifi wachtwoord van de buren mag? (als je goed contact met je buren hebt,en zij een andere provider hebben)


Ik ga het nummer bellen (lijkt gratis, dat is een meevaller). Maar een probleem veroorzaakt door KPN ga ik niet oplossen met mijn buren. En als een andere provider een betere dienstverlening heeft, kan KPN er dan voor zorgen dat ik nu al over kan stappen?


Ik ga het nummer bellen (lijkt gratis, dat is een meevaller). Maar een probleem veroorzaakt door KPN ga ik niet oplossen met mijn buren. En als een andere provider een betere dienstverlening heeft, kan KPN er dan voor zorgen dat ik nu al over kan stappen?

Ja,dubbel betalen:(Ik heb toen ik in dezelfde situatie zat mijn telefoon als hotspot gebruikt .Maar ga eerst maar eens bellen.Als je bij kpn mobiel hebt,krijg je vgm 50gb data bij een storing.


Oke, ik ga bellen.


Oke, ik ga bellen.

Succes!


Ik bel het nummer 0800-0402 en word binnen 1 minuut doorgeschakeld naar de online test die ik letterlijk al 5 keer heb doorlopen. Ik krijg geen extra gb’s of iemand aan de lijn die me kan vertellen wanneer de storing bij de wijkcentrale wordt opgelost. @martijn197108, jij werkt bij KPN? 

  • Waarom moet ik een monteur bellen waarvoor ik mogelijk voor de kosten op draai?
  • Waarom krijg ik niet eens iemand aan de lijn bij KPN die me kan uitleggen wat ik moet doen?
  • Waarom helpt KPN mij niet mijn verbinding te herstellen? ik kan op deze manier niet thuis werken en dat is voor alsnog het advies van de overheid, dus graag echte hulp.
  • Daarbij kan ik niet eens overstappen naar een andere provider vanwege contractduur. Momenteel betaal ik voor een dienst die niet beschikbaar is, hoe zit dit? Wordt mijn probleem ook serieus genomen of gaat dit zo nog even door?

Ik bel het nummer 0800-0402 en word binnen 1 minuut doorgeschakeld naar de online test die ik letterlijk al 5 keer heb doorlopen. Ik krijg geen extra gb’s of iemand aan de lijn die me kan vertellen wanneer de storing bij de wijkcentrale wordt opgelost. @martijn197108, jij werkt bij KPN? 

  • Waarom moet ik een monteur bellen waarvoor ik mogelijk voor de kosten op draai?
  • Waarom krijg ik niet eens iemand aan de lijn bij KPN die me kan uitleggen wat ik moet doen?
  • Waarom helpt KPN mij niet mijn verbinding te herstellen? ik kan op deze manier niet thuis werken en dat is voor alsnog het advies van de overheid, dus graag echte hulp.
  • Daarbij kan ik niet eens overstappen naar een andere provider vanwege contractduur. Momenteel betaal ik voor een dienst die niet beschikbaar is, hoe zit dit? Wordt mijn probleem ook serieus genomen of gaat dit zo nog even door?

hallo @NinaNordstrom ,

Ik werk niet bij kpn.Een monteur zal waarschijnlijk geen kosten rekenen(over het algemeen aardige mannen en vrouwen).Extra gb´s lijkt me wel het minste wat ze kunnen doen,Dat zal hopelijk een moderator ook voor je in orde maken.Kpn doet waarschijnlijk hun best,na de storing kan je waarschijnlijk een compensatie krijgen.

Hopelijk is het nu duidelijk!


Hoi,

 

Voor mij hetzelfde verhaal. De router blijft rood branden terwijl ik geen rekeningen open heb staan. Ik heb de stroom er al af gehad en meerdere malen de wifi router uit gehad.

Ik wil geen monteur langs, ik wil niet zelf voor eventuele kosten opdraaien en telefonisch contact kost ook geld. Eigenlijk wil ik overstappen naar een andere provider want het voelt of ik geen kant op kan en momenteel dus geen werkende wifi thuis (=niet thuis werken en alles via mobiel internet), alleen mijn contract verloopt pas in april 2022.

De wifi manager op de app geeft aan dat er een storing is bij de wijkcentrale..

Groeten,

Nina

0800-0402 kost GEEN geld. Daarnaast zeggen tegen de computer dat u een medewerker wilt spreken. Anders krijg je vaak een bandje te horen.


 @NinaNordstrom .Heb je misschien van familie een eduroam account of een account van ziggo/delta wifispots?Zelf kan ik daar beide gebruik van maken.En eduroam zit bij mij binnen het bereik.


Bedankt @Jeroen Ruiter, je tip om tegen het bandje te zeggen dat ik een medewerker wilde spreken heeft geholpen, erg fijn. Wel bizar dat dit me zoveel moeite heeft gekost.

@martijn197108, ook nuttig om te horen van die extra gb’s, ik wil gewoon graag dat internet het doet of dat ik op de hoogte word gehouden over wat er aan de hand is.

Blijkbaar was een lijn geraakt bij werkzaamheden - heel frustrerend dat het me dagen kost voor ik hierachter kom en KPN me helpt met een tijdelijk oplossing. Nu dus inderdaad extra gb’s en tijdelijke dongel voor verbinding. 


Netjes! Succes er verder mee.


Bedankt @Jeroen Ruiter, je tip om tegen het bandje te zeggen dat ik een medewerker wilde spreken heeft geholpen, erg fijn. Wel bizar dat dit me zoveel moeite heeft gekost.

@martijn197108, ook nuttig om te horen van die extra gb’s, ik wil gewoon graag dat internet het doet of dat ik op de hoogte word gehouden over wat er aan de hand is.

Blijkbaar was een lijn geraakt bij werkzaamheden - heel frustrerend dat het me dagen kost voor ik hierachter kom en KPN me helpt met een tijdelijk oplossing. Nu dus inderdaad extra gb’s en tijdelijke dongel voor verbinding. 

Hoi @NinaNordstrom, om het forum overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je aangemaakt en alle reacties meeverplaatst hier naartoe. Fijn om te zien dat je al hulp gekregen hebt hier, en het uiteindelijk allemaal gelukt is. Ook fijn dat je een noodpakket en extra data gekregen hebt. Hopelijk is de storing snel opgelost. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.