Skip to main content

heb gisteren mijn router teruggezet naar fabrieksinstellingen , nieuwe wifinaam en wachtwoord aangemaakt maar naar verloop van tijd ziet hij dat niet meer en vraagt in te loggen met de oude naam van de router en staat het gene wat ik aangemaakt heb niet meer in de wifilijst ,wat doe ik verkeerd .

Hallo @Ron1963 , welk merk en type modem heb je?

 


de v10


de v10

Hallo @Ron1963 , heb je na de wijzigingen ook wel steeds op TOEPASSEN] geklikt?

 


heb ik gedaan , en dat zie je alles erbij staan van wachtwoord en naam die ik eraan gegeven heb maar na verloop van tijd zijn die niet meer te vinden en dan staat de naam er weer bij van de orginele router , dus weer teruggezet baar fabrieksinstellingen en het zelfde verhaal , het blijft even goed gaan en dan is hij het weer kwijt .


Hallo @Ron1963 , zelf kom ik van TFT, maar bij KPN heb ik begrepen worden modeminstellingen op hun servers onthouden en dat is waarschijnlijk de reden dat je weer terugvalt in de vorige status.

Even bellen met KPN 0800 0402, de reactie van een moderator afwachten of de chatfunctie of overige sociale media gebruiken.

Je zou op de KPN-site ook eens de diverse TOOLS] kunnen raadplegen.

Succes.

 


Hoi @Ron1963, welkom op het forum!
Zoals JanD hierboven al noemt zijn waarschijnlijk je wifigegevens een keer ingesteld met de servicetools. Na een reset zal hij die dan ook weer ophalen.
Om ze dus te wijzigen kan ik je aanraden ze wederom via de servicetools te wijzigen!