Skip to main content

Sinds een aantal weken vallen internet/tv/telefoon een paar keer per dag uit. Services lampje op de Experiabox v10 is dan oranje. Even uitdoen en weer aandoen en alles doet het weer. Kabel tussen modem in de meterkast en de Experiabox in de woonkamer vervangen loste het probleem niet op. Een week geleden Experiabox gereset en het is een week goed gegaan. Vanochtend viel alles echter weer uit. 

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?

mvrgr

Dorieke

Welkom op het forum @Dorieke. Zo te zien heb je alle juiste stappen om zelf het probleem op te lossen al doorlopen. Wat de oorzaak is kan ik nu nog niet opmaken. In dit geval lijkt het me handig als je je profiel invult en hier laat weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan gaan we van onze kant kijken wat er voor nodig is om het probleem op te lossen! 


Hai Bram, ik heb mijn profiel voor zover mogelijk ingevuld. Als je nog iets wil weten dan hoor ik het wel… 

 

groet,

 

Dorieke

 


@Dorieke bij een meting is gebleken dat er inderdaad een probleem met de lijn is. Om deze reden heb ik een monteur aangestuurd. Details hiervan zijn per SMS naar het bij ons bekende telefoonnummer gegaan. Mochten er verdere vragen zijn laat je het dan hier weten?


Ik heb idd een sms gehad, hopelijk is het makkelijk te verhelpen. Bedankt!

 

groet

 

Dorieke