Skip to main content

mij service lampje is oranje mijn internet rood ook na uitzetten en weer aan blijft dit zo ook na de herstel knop te hebben gebruikt en ook na de harde reset ook heb ik de kabels uit het modum naar de muur toe er uit gehad en er weer in hielp niets gaat om een experia box v10  die nu een jaar in gebruik is en aangesloten door de monteur ook geeft kpn aan dat er geen storingen zijn hier

 


 


Hoi, een rood lampje is nooit goed. Meestal is er dan iets mis tussen de centrale en je modem en daar kan je zelf niets mee.  Je kunt de klantenservice nog een keer bellen 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Je zou nog het kabeltje tussen het modem en israpunt kunnen vervangen. Als dat niet helpt is er echt iets mis tussen de centrale en je modem. 


Hi Frans, welkom hier. 

Een rood lampje is inderdaad een teken van een slechte of geen verbinding. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik even meekijken. 


Isra punt neem aan dat dat het kastje aan de muur is ben niet zo goed met dat soort dingen maar daarvoor heb ik een splitter kabel van 2 naar 1 dus die heb ik hier niet liggen


Hi Frans, welkom hier. 

Een rood lampje is inderdaad een teken van een slechte of geen verbinding. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik even meekijken. 

 Gedaan


Ik ben even benieuwd wat he bedoeld met splitter. Het israpunt is inderdaad het eerste kastje waar je kabel het huis binnenkomt. Kan je daar een foto van maken?


Ik ben even benieuwd wat he bedoeld met splitter. Het israpunt is inderdaad het eerste kastje waar je kabel het huis binnenkomt. Kan je daar een foto van maken?

Hallo @Joep1965 , @Frans b bedoelt een Y-kabel, op het modem zie je bij de DSL-aansluiting ook 2 lampjes branden, L1 en L2, er lijkt dus wel signaal binnen te komen over beide lijnen.

 


Zoon kabeltje van 2 naar 1


Hi Frans, welkom hier. 

Een rood lampje is inderdaad een teken van een slechte of geen verbinding. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik even meekijken. 

 Gedaan

Dankjewel. De verbinding ligt er inderdaad uit. 

Voor de meelezers: Frans zonet gesproken en er is een monteur ingepland. Laat me weten hoe dit afloopt Frans. :relaxed:


er word van de week een monteur gestuurd dank alex


@JanD Jij bent slimmer dan ik:rofl:


er word van de week een monteur gestuurd dank alex

Graag gedaan. 


@JanD Jij bent slimmer dan ik:rofl:

Hallo @Joep1965 , ik heb dan ook al ruim 50 jaar ICT-ervaring:sunglasses:


@JanD Jij bent slimmer dan ik:rofl:

Hallo @Joep1965 , ik heb dan ook al ruim 50 jaar ICT-ervaring:sunglasses:

Die mooie inbelverbindingen van vroeger. :sweat_smile:


er word van de week een monteur gestuurd dank alex

Graag gedaan. 

ik heb net van mijn ouders hun router mogen lenen ook kpn experia v10 hun zijn nu toch op vakantie deze werkt zonder problemen geen rode of oranje lampjes en heb nu ook internet zouden jullie ipv een monteur een andere router kunnen sturen

 


er word van de week een monteur gestuurd dank alex

Graag gedaan. 

ik heb net van mijn ouders hun router mogen lenen ook kpn experia v10 hun zijn nu toch op vakantie deze werkt zonder problemen geen rode of oranje lampjes en heb nu ook internet zouden jullie ipv een monteur een andere router kunnen sturen

 

Zeker! Fijn dat je dit hebt al kunnen testen. Ik heb de monteur geannuleerd. Ik kan geen modem naar je thuisadres sturen, ik moet dan een omruilafspraak maken bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Je kunt kiezen uit een van onderstaande opties. Wat heeft je voorkeur? 

 

 


Graag bij plus schuldig

 


Hmm, ik kom in onze systemen nog steeds op een monteur uit. Ik ga het met een omweg doen en vraag mijn collega's van de technische dienst om je een modem toe te sturen, ik gok toch op je thuisadres. Ik kom hierop terug zodra ik een reactie heb. 

Ik verwacht morgen. 


Helemaal goed monteur mag hem ook komen brengen hoor maar dat word zoon duur geintje dan he


Dat is inderdaad niet handig, heb je de modem inmiddels binnen?


was niet thuis ivm werk dus morgen afhalen op post nl punt


Top, we wachten af. 


Inmiddels gelukt?


Frans, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.