Skip to main content

KPN abonnement opgezegd voor mijn vader i. v. m. verhuizing. Doos ontvangen voor retourzending, maar daar zat geen adressticker bij. Dus naar KPN winkel in Almere. Als je daar met zo'n retourdoos binnenkomt dan wordt je aangekeken alsof je een bak stront bij je hebt. Toevallig kom ik iets later binnen lopen met iemand die voor een nieuwe telefoon ofzo komt, maar die gaat eerst kijken op een of ander scherm of in een vitrine en loopt daarna achter mij aan naar de balie. En staat dus achter mij. Maar de verkoper zegt dat diegene eerder binnen was en dus voor mag. Heeft waarschijnlijk alleen in mijn hoofd iets te maken met die doos in mijn armen. Nadat deze klant een nieuw telefoontje o.i.d. had werd ik uiteindelijk geholpen en toen werd mij gezegd dat ze zo'n retourzending  niet innamen omdat ze dit soort dozen kwijt raakten in de winkel. Ik moest maar even op internet het antwoordnummer opzoeken en dan het pakketje naar ergens een postnl punt brengen. Service, ja als je een nieuw abonnement komt afsluiten, maar niet als je het stopzet. Onbegrijpelijk dat je niet voor service in een winkel terecht kan. Hier komt bovenop dat bij mijn eigen aansluiting het internet via WiFi erg te wensen over laat, dus I. p. v. een aansluiting  minder worden dit er nu twee. Adieu KPN. 

Hallo @Gopo volgens de KPN website is de KPN-winkel verplicht de retouren aan te nemen en jou een recu te geven:

Wij recyclen

Apparaten die van KPN zijn willen we graag terug hebben.
We kunnen ze dan recyclen.

Terugsturen is gratis!

Wat stuur je terug van je internet abonnement:

 

 


 

Wat stuur je terug van je Digitenne abonnement:

 

 

 

Heb je een tv-ontvanger die je niet meer gebruikt?

 




 


Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling moet
je de ontvangen apparatuur terugsturen naar KPN.

Stuur de apparatuur binnen 7 dagen terug.
Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt.  

 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.


Hallo @Gopo ,

Gewoon de doos op de balie leggen (Met jouw gegevens op een briefje binnenin de doos) en weglopen.  


Hallo @Gopo ,

Gewoon de doos op de balie leggen (Met jouw gegevens op een briefje binnenin de doos) en weglopen.  

Dat lijkt me niet verstandig Noordzee, ik zou dan toch wel graag een verzendbewijs willen hebben.

 


Hallo @Gopo ,

Gewoon de doos op de balie leggen (Met jouw gegevens op een briefje binnenin de doos) en weglopen.  

Dat lijkt me niet verstandig Noordzee, ik zou dan toch wel graag een verzendbewijs willen hebben.

 

Even een fotootje maken van de doos op de balie is ook een bewijs. Die mensen van die winkel hebben gewoon geen zin om een retoursticker te schijven en de doos af te laten voeren.   


Leek en lijkt mij ook wel zo normaal, maar als ze daar te beroerd voor zijn dan wordt het lastig. Op balie zetten en foto nemen was een optie. Maar die vond ik niet zo geschikt met spullen van een ander. Hopelijk worden die gasten in die winkel er op aangesproken. En ik ga er van uit dat KPN wel iets laat horen. 


Hoi @Gopo en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai. 

Zoals @JanD al aangeeft, moeten onze collega's in de winkel dit soort apparatuur gewoon innemen en ik betreur het dat dit hier niet is gebeurd. Dat is niet hoe het hoort en je mag (uiteraard) ook beter van ons verwachten. Kun je aangeven welke winkel het betrof? Dan kan ik er voor zorgen dat dit wordt teruggekoppeld aan de desbetreffende medewerkers!


Hallo Jan,

Zoals ik in het begin schreef was dit in de winkel in Almere.

 


Bedankt voor jouw reactie.

Mijn reactie was iets minder kortaf bedoeld, maar typen liep even vast


Hallo Jan,

Zoals ik in het begin schreef was dit in de winkel in Almere.

 

Mijn oprechte excuses @Gopo, daar had ik even overheen gelezen!

Ik ga dit verhaal doorzetten naar de winkel in kwestie. Mocht hier terugkoppeling op komen dan laat ik je dat via deze weg weten!


Snap ik. Geeft niks.Â