Skip to main content

Hallo.

Wij proberen al een hele week via de site een monteur in te plannen vanwege verhuizing. We krijgen echter elke keer een foutmelding. Alle gegevens keurig ingevuld. Klantenservice kon de verhuizing inzien maar ons niet verder helpen..

Kunnen jullie zsm contact opnemen gezien we vandaag al over zijn.

Alvast bedankt

kijk aan, ik heb gepoogd een verhuzing te regelen en kreeg een bevestigng voor vandaag, maar geen monteur. Servicedesk aan de chat en die kon niks van de verhuizing vinden, de enige oplossing is de verhuizing opnieuw in te voeren, met als gevolg een nieuwe bevestiging voor over een week...zou er een bug in het systeem zitten, zot, en slechte service!

 


Kzou bellen als ik jou was is veel sneller


ja bellen is veeeeel sneller bij de helpdesk, als je na 30-45 minuten aan de beurt bent en twee keer je verhaal hebt gedaan is de verbinding weg en begin je gewoon opnieuw. Idem bij de chat trouwens.


Beste @Firstlove29 en anderen, goede vraag! Momenteel hebben we de mogelijkheid om betaalde servicemonteurs aan te vragen, stopgezet. Er is op dit moment ontzettend veel vraag naar installatie- en storingsmonteurs. En we willen graag dat mensen bij storingen en leveringen zo snel mogelijk geholpen worden. 

Wellicht kan de community iets voor je betekenen qua ondersteuning?

 

@Marcel013 dat de verhuizing niet goed doorgekomen is, is wel erg rot! Daar kan ik weinig aan veranderen 😞. Is die aanvraag nu wel goed doorgekomen? Dit kan inderdaad telefonisch of via onze chat. Mocht ik nog iets kunnen doen, laat het gerust weten!


de aanvraag komt wel door maar het gaat daarna fout, er blijkt een migratie van een deel van het KPN klantenbestand gaande te zijn en daardoor lijkt er iets fout te gaan en wordt de verhuizing net zo vlot geannuleerd. Fijn om te weten dat er wel een oorzaak is, en dat er aan een oplossing wordt gewerkt en dat er nu iemand verder in het systeem kijkt naar een oorzaak, al hebben we daar voorlopig nog geen oplossing mee (als in internet en TV dienst).

 

 


Ik zie het inderdaad, wat waardeloos allemaal 😞. Je bent wel al voorzien van de extra GB's op je mobiele abonnement toch? Daarnaast kan je wel gebruik maken van itv online. Niet optimaal, ik ben me er van bewust. Maar ik wilde 'm wel genoemd hebben!