Skip to main content

Wij hebben sinds 2 dagen geen wifi en televisie. De wifi viel eerst steeds weg en nu geeft ie aan geen verbinding te hebben. Televisie geeft foutcode 307. Alle stappen gevolgd van de servicetool maar niks werkt. Iemand tips?

We hebben box 12.

Nou @Klant002 dat schiet allemaal niet op zeg. Even kijken of we je kunnen helpen.  Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem of via draadloze verbindingsets?


Sinds een week KPN voorzieningen als Wifi en Internet, maar vandaag allerlei knipperlichten en geen vaste telefoonverbinding,tv en internet meer. Alles geprobeerd volgens boekje ,nu staat er dat er een storing is die duurt van 12 okt tot wellicht 14 okt 9.00 u !!! Fijn hoor, dochter kan geen huiswerk maken, moet op laptop maar werkt niet.


Tsja dat kan gebeuren.  Het is en blijf techniek waar iets kapot kan gaan. En gezien de krapte op de arbeidsmarkt is het nog snel als het morgen opgelost is. Maar inderdaad is het altijd vervelend als het net bij jou is.


Goedemorgen @Klant002 en welkom hier op ons forum!

Wat is op dit moment de stand van zaken, nog steeds geen verbinding? Als dat het geval is, zou je dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik vanaf hier mee gaan kijken en dit probleem hopelijk zo snel mogelijk voor je oplossen.


@JanZ_ 

ik heb het forumprofiel ingevuld. Kan je er naar kijken? De wifi doet het nogsteeds niet en het lichtje van internet knippert. 


@Filo @Joep1965 Ik kan nergens terug vinden dat de storing tot morgen kan duren. Waar lezen jullie dat terug? Hij geeft bij ons aan dat er geen storing in de wijk bekend is. En bij de servicestool staat ie bij netwerkcentrale op een kruisje en de box ook.


@JanZ_

ik heb het forumprofiel ingevuld. Kan je er naar kijken? De wifi doet het nogsteeds niet en het lichtje van internet knippert. 

Dankjewel voor het invullen van je profiel @Klant002!

Zou je de Experia Box eens een harde reset willen geven? Druk voorzichtig een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje 'reset'. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem. Druk deze in tot het 'Power' lampje rood gaat branden. Wil je me laten weten of je daarna weer verbinding hebt? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn dan ben ik benieuwd hoe de lampjes van de Experia Box branden nadat je de reset hebt uitgevoerd. Ik zie je bevindingen graag tegemoet!


@JanZ_ ik heb gisteren een harde reset gedaan tot 2x toe.


@Klant002 Dankjewel, goed dat we nu zeker weten dat je deze reset al gedaan hebt. Als ik je verbinding nu nakijk, kom ik geen storingen tegen. Maar toch krijgt jouw modem geen verbinding met het netwerk. Ik heb een melding aangemaakt en doorgezet naar onze Technische Dienst. Zij onderzoeken verder wat er aan de hand is, en nemen zo snel mogelijk contact met je op. Hou je ons op de hoogte van de voortgang?


@Alexandra dankjewel voor de snelle reactie! Ik wacht op de reactie van de technische dienst.