Skip to main content

Sinds de 24e hebben we geen internet in huis, er is niets veranderd in de woning tussen wel en geen internet.
Ik gebruik een Experiabox 10a, wit NT kastje.

De Experiabox brandt groen, NT kastje heeft 3 groene LEDjes (power, glas, ethernet)
Experiabox is inmiddels al een paar keer gereset, stroom er langdurig af, andere ethernet kabel naar NT kastje geprobeerd.
NT kastje ook stroom er langdurig (uren) af.
WiFi apparaten kunnen verbinden, maar geen internet.
Via WiFi of ethernet kabel is de experiabox (192.168.2.254) te pingen en op in te loggen.
Alle ethernet kabels behalve die in de WAN verbinding van de Experiabox los gekoppeld, geen verschil.

De MijnKPN app troubleshooter laten lopen, geeft aan issue met signaal tussen NT kastje en wijk punt.

Ik kwam het volgende topic tegen wat er een beetje op lijkt, al is dit natuurlijk geen nieuw opgeleverde verbinding:

Forum Post 591507

Monteur komt vandaag tussen 1pm en 5pm aan, maar ik post dit toch, misschien is er nog iets dat ik kan proberen.

Dit is opgelost, was inderdaad hetzelfde als in ander topic, bij oplevering van een verbinding in de buurt is een foutje gemaakt elders in de wijk, dat is hersteld, binnen een paar minuten weer eigen internet.

Bedankt voor je terugkoppeling ​@Gebruiker.1! Fijn dat het zo snel opgelost was!

Reageer