Op 24-jan ging mijn glasvezel abonement in. Ik heb die dag gelijk het modem aangesloten en internet werkte. Alleen in de APP en op mijnKPN was mijn abonement nog niet ingegaan zag ik. ik kreeg zelfs direct na aanluisten een automatische email dat mijn aanluitdatum werd verplaatst naar 23 Februari. Ik dus bellen en blijk ik nog op het internet van de oude bewoner te zitten. KPN zou het wel even oplossen. now dat ging goed.
28-jan viel alles uit, geen singaal op de glasvezel. Ik denk dat de opzegging nu is verwerkt, maar daarmee ook mijn internet.
sindsdien weten ze het ook niet meer. Bellen gaat, mailen niet, vorige week dinsdag (de 30ste) kwam een monteur langs die kon het ook niet op lossen, wel heeft een ticket gemaakt, dat zou max 3 dagen duren.
Vrijdag 2-feb weer een ticket gemaakt voor de netbeheerder, max 5 werkdagen duren en vandaag dus nog steeds geen oplossing. om moet van te worden. En gezien het issue op het glas-signaal zit heeft het ook weining zin om naar een andere aanbieder te gaan, de lijn blijft van KPN.
Kortom een beetje hopeloos vast. Sind een week wel een noodpakket met 4g modem, maar die sluit niet aan op de router waardoor het echt geen vervanging is voor mijn thuisnetwerk.
Ik heb zelf sterk het idee dat het ergens by KPN met één druk op de knop opgelost kan worden maar dat niemand de knop kan vinden. Iemand een idee?