Skip to main content

 

 

Op 24-jan ging mijn glasvezel abonement in. Ik heb die dag gelijk het modem aangesloten en internet werkte. Alleen in de APP en op mijnKPN was mijn abonement nog niet ingegaan zag ik. ik kreeg zelfs direct na aanluisten een automatische email dat mijn aanluitdatum werd verplaatst naar 23 Februari.  Ik dus bellen en blijk ik nog op het internet van de oude bewoner te zitten.  KPN zou het wel even oplossen.  now dat ging goed.

28-jan viel alles uit, geen singaal op de glasvezel. Ik denk dat de opzegging nu is verwerkt, maar daarmee ook mijn internet.

sindsdien weten ze het ook niet meer. Bellen gaat, mailen niet, vorige week dinsdag (de 30ste) kwam een monteur langs die kon het ook niet op lossen, wel heeft een ticket gemaakt, dat zou max 3 dagen duren. 

Vrijdag 2-feb weer een ticket gemaakt voor de netbeheerder, max 5 werkdagen duren en vandaag dus nog steeds geen oplossing. om moet van te worden. En gezien het issue op het glas-signaal zit heeft het ook weining zin om naar een andere aanbieder te gaan, de lijn blijft van KPN. 

Kortom een beetje hopeloos vast. Sind een week wel een noodpakket met 4g modem, maar die sluit niet aan op de router waardoor het echt geen vervanging is voor mijn thuisnetwerk. 

Ik heb zelf sterk het idee dat het ergens by KPN met één druk op de knop opgelost kan worden maar dat niemand de knop kan vinden.  Iemand een idee?

Je verhaal "klinkt als" een kruising(je zat op de poort van een andere gebruiker). Dat had die monteur gewoon moeten kunnen oplossen. Is de monteur die bij je was naar de centrale gereden? Heeft hij/zij een laserpen op het glasvezel gezet?


Monteur was voordat hij bij was al by de centrale. Toen hij kwam was het gelijk “geen signaal op de lijn by de centrale, bij jou thuis kan ik verder niks doen. “ en doen is het zijn collega's gaan bellen om het singaal te herstellen. Dat was de 30ste, nu nog steeds niet, ondankt dagelijks bellen met KPN.

Laserpen weet ik niet van. 

Wel zie ik op mijn Genexis dat er geen inkomend signaal lampje brandt. 


Hoi @The_woesh. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik lees in jouw bericht dat er al een ticket is aangemaakt door onze monteur. Dat betekend dat een achterliggende afdeling hier al mee bezig is en jou verder op de hoogte houdt. Ik wil graag nog wel even uitzoeken of ik toch nog iets voor je kan betekenen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 


Hoi Allemaal,

 

Uiteindelijk is 14-02 de verbinding pas gaan werken en een kleine 3 weken op een 4G hotspot is wel even behelpen deze tijd. maargoed, gelukkig werkt het dus weer. 

 

@Vikash van KPN : ik had niet gerageerd, was al natuurlijk in contant met KPN. het probleem is een beetje de contact best goed gaat met de tweede lijn maar vanuit de netwerk beherder is gewoon geen input.

Je krijgt dan een beetje deze discussie

 

Dag 1:  We gaan een melding voor je maken.

Dag 2: Ik zie dat er een melding is gemaakt, deze moet binnen 3 dagen opgepakt worden, meer kan ik er niet over zeggen

Dag 5: ja de melding is opgepakt, maar ik zie dat het niet gelukt is. ik zal een nieuwe melding maken met de vraag om een update

Dag 6: nee het is niet duidelijk waarom het niet is gelukt, ik heb ook geen update, ik gan zo met ze bellen en dan bel ik terug

Dag 7: ja ik heb ze gesproken en ze hebben dit en dat gedaan maar dat werkte niet, het is nu bij die en die die er naar gaat kijken.

 

Voor de communicatie zou het een stuk fijner zijn als dat bij een probleem die langer dan 5 dagen duurt er ook een vaste case manager zou zijn, ik heb dat gevraagd maar dat was niet mogelijk.  Dus belde ik altijd de tweede lijn maar die moeten zich eerst inlezen en dan komen ze met dingen die al geprobeerd zijn.