Skip to main content

Sinds 5 augustus heb ik geen internet en tv van KPN meer door een storing inmiddels zijn er al meerdere kpn monteurs langs geweest maar konden het probleem niet verhelpen.

Er was een probleem met een glasvezelkabel in de wijk maar die is inmiddels verholpen ik heb daar ook netjes van KPN bericht over gehad dmv een sms.

Nu een paar dagen later werkt het internet nog steeds niet en heb daarover meerdere keren  contact over gehad met de klantenservice van KPN.

De klantenservice en de monteurs van KPN hebben geen idee wat nu het probleem is en wanneer ik weer gebruik kan maken van de diensten van KPN.

Er staan nu geen tickets meer open bij KPN omdat zij vinden dat de storing is opgelost en alles weer zou moeten werken.

ONT en modem zijn inmiddels al meerder keren opgestart.

Heb het noodpakket aangevraagd via de monteur en heb 100gb gekregen van KPN voor mijn mobiele telefoon.

Verder heb ik iemand gesproken bij de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken om mijn KPN abonnement vroegtijdig op te zeggen en over te stappen naar Delta (wij hebben 2 glasaansluitingen in de meterkast) alleen krijg ik dan te maken met een hoge opzegvergoeding.

Misschien dat iemand bij KPN er hopelijk met spoed nog een keer goed kan kijken waar nu het probleem zit want ik zit nu op een dood spoor.

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Goedemorgen @mjhouthuizen, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai :(

Vooropgesteld dat dit natuurlijk een hele onwenselijke situatie is. Zonder verdere gegevens kan ik hier eigenlijk niks zinnigs over zeggen. Natuurlijk wil ik wel graag voor je kijken of ik je wellicht van iets meer duidelijkheid kan voorzien. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar verder kijken. Hoor in ieder geval graag weer van je!


Hoi Jan bedankt voor uw reactie. Ik heb de profielgegevens ingevuld.

Ik heb vrijdag opnieuw contact gehad met de klantenservice en zij hebben een ticket gemaakt voor KPN netwerk.

Zij zullen dit verder oppakken maar wanneer uiteindelijk het probleem is opgelost kunnen ze niet zeggen.

het probleem volgens KPN is dat er geen ‘licht’ op de lijn zit vanuit de wijkcentrale.


Goedemorgen @mjhouthuizen en bedankt voor de terugkoppeling :)

Goed dat je contact hierover hebt gehad met onze helpdesk en dat er een ticket is aangemaakt, dat betekent dat de juiste afdeling zich hierover gaat ontfermen ik hoop oprecht dat ze dit probleem zo snel mogelijk weer kunnen verhelpen. Het lijkt inderdaad te gaan om een probleem in de wijkcentrale en ik verwacht niet dat monteur bij jou thuis langs hoeft te komen om deze storing te verhelpen. Mocht dat wel zo zijn, dan zullen ze je dit uiteraard laten weten!


Hoi Jan inmiddels week 3 zonder internet tv en bellen en nog steeds geen oplossing of antwoord vanuit KPN.

Ik heb vandaag het installatiepakket van Delta binnengekregen (wij hebben 2 glasvezelpunten) en alles werkt perfect :)

Nu wil ik per direct mijn KPN abonnement opzeggen maar volgens de klantenservice gaat dit niet omdat ik 2 dagen te laat ben met opzeggen ivm wettelijke opzegtermijn ik had mijn huidige 1 gb AON omgezet in een 4gb XGS-PON en sindsdien werkt er niets meer.

Het lijkt mij raar als 1 partij zich niet aan de overeenkomst kan houden ,KPN kan immers niet leveren de klant dan de dupe is.

 

 


Goedemorgen @mjhouthuizen. Gezien de situatie begrijp ik dat je elders bent gaan kijken, dat had ik zelf waarschijnlijk ook gedaan. Wat betreft het opzeggen van je huidige abonnement; daar kan ik vanaf hier helaas niks voor je in betekenen, het spijt me. Geen kwestie van onwil maar dat zijn zaken waar wij als moderators niks mee kunnen. Als je belt met 0800 0402 en vervolgens inspreekt dat je belt inzake een opzegging, dan kom je direct uit bij de juiste afdeling. Mochten zij hierin hetzelfde antwoord geven als de klantenservice, dan wil ik je adviseren om een officiële klacht in te dienen en daar kun je dit klachtenformulier voor gebruiken. 


Reageer