Sinds 5 augustus heb ik geen internet en tv van KPN meer door een storing inmiddels zijn er al meerdere kpn monteurs langs geweest maar konden het probleem niet verhelpen.
Er was een probleem met een glasvezelkabel in de wijk maar die is inmiddels verholpen ik heb daar ook netjes van KPN bericht over gehad dmv een sms.
Nu een paar dagen later werkt het internet nog steeds niet en heb daarover meerdere keren  contact over gehad met de klantenservice van KPN.
De klantenservice en de monteurs van KPN hebben geen idee wat nu het probleem is en wanneer ik weer gebruik kan maken van de diensten van KPN.
Er staan nu geen tickets meer open bij KPN omdat zij vinden dat de storing is opgelost en alles weer zou moeten werken.
ONT en modem zijn inmiddels al meerder keren opgestart.
Heb het noodpakket aangevraagd via de monteur en heb 100gb gekregen van KPN voor mijn mobiele telefoon.
Verder heb ik iemand gesproken bij de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken om mijn KPN abonnement vroegtijdig op te zeggen en over te stappen naar Delta (wij hebben 2 glasaansluitingen in de meterkast) alleen krijg ik dan te maken met een hoge opzegvergoeding.
Misschien dat iemand bij KPN er hopelijk met spoed nog een keer goed kan kijken waar nu het probleem zit want ik zit nu op een dood spoor.
Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy
Â
Â
Â
Â
Â
Â