Skip to main content

Ook hier sinds aansluiting glasvezel opeens keer op keer verbinding verbroken. Ondanks zelfde stappen doorlopen als boven genoemd. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Dag @Michiel Bee Wat doen de lampjes op het glasvezelkastje? Gaan die uit?


@Joep1965 goede vraag. Nu branden ze. Zie wel geregeld WiFi lampje knipperen en dan weer tijdje continu branden 


@Joep1965 tot nu toe zit ik iedere keer in een belangrijk overleg wanneer de verbinding wegvalt en probeer ik als een speer via 4G in het overleg terug te komen 


Dat is natuurlijk waardeloos werken.  Kan je iets meer vertellen over je netwerk? Wifi versterkers? Type modem? Tv ontvangers? Switch? Draadloze verbindingssets?


@Joep1965 ubiquiti versterker, Experia box.. Altijd goed gewerkt voor glasvezel.


Dan is de wifi van het modem uit neem ik aan?


Nee die is aan voor de begane grond 


En je hebt ze allebei een eigen ssid gegeven? 


ja, modem heeft KPN SSID, ubiquiti eigen SSID


En je hebt niet dit soort dingen in huis?

 


Nope, nooit nodig gehad. Werkte altijd prima totdat verbinding werd omgezet naar glasvezel


Heb je het glasvezelkastje al twee minuten van de stroom gehaald?


Ook


Dan zal er een moderater bij moeten komen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of vier. 


Hoi @Michiel Bee .  Welkom op het forum.

Valt de verbinding helemaal uit? Dus alle diensten? 


@Erwin_ alle diensten 


Net weer😠

midden in een bespreking.

niet eens vrijwillig overgestapt op glasvezel. Kabel was stabieler


Ik wil die lijn graag even doormeten. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Voldoende info in het profiel?


@Erwin_ 


Mag ik jouw box12 op afstand een reset geven, @Michiel Bee ?  


@Erwin_ 👍🏻


Ik heb 'm net een reset gegeven.  Dit kan 10 minuutjes duren.  

Hou het daarna even in de gaten. Als de ellende weer begint, laat het ,mij hier weten. 


@Erwin_ Helaas desondanks gisteren in een belangrijk overleg opeens weer verbinding weg😢


Dat schiet niet op, zo. 

Kan ik jou bellen?