Skip to main content

Na de update in de nacht van woensdaf 11 op donderdag 12 augustus is het drama:

Eerst moest er een monteur langs komen die de modem en glasvezelkast verving.

Het leek toen te werken maar verbinding op mobiel van dochter liet te wensen over en vandaag was Microsoft Teams en laptop verbinding steeds een Ramp. Haperingen / vergadering nauwelijks te volgen  tijdens MT en steeds uitval bij outlook. Geen doen dit... hoe dit te verhelpen?

Dit zal door de recente update gekomen zijn. Er komen veel klachten binnen hierover. Er zijn inmiddels heel wat problemen in kaart gebracht en er worden al nieuwe updates verzonden die de problemen (deels) op zullen lossen.

 

Had en heb je nu nog steeds een v10a?

Weet je toevallig je huidigesoftware versie van de v10a?

  • 5.00.49_build487-owl

Of

  • 5.00.15_build490-owl

Of een andere?

Dat kun je zien door in te loggen via 192.168.2.254 met het admin password wat achterop je v10a staat.

Vervolgens via Overview (links) en dan Router Information (rechtsboven).


Ik heb een nieuwe modum gehad en nieuwe glasvezelkastje . Ik had inderdaad nog zo'n oude .

 


Gaan die updates automatisch of moet ik ervoor bellen?

 


Updates komen automatisch. 

Welk modem heb je gekregen dan, v10a?


Experia Box v 10


Experia Box v 10

Dan heb je met de mesh update niks meer te maken. Dan moet er iets anders niet deugen.


Hallo @SilviaMorren Hoe is het nu? Is alles alweer in orde of heb je nog steeds problemen? Als er nog steeds ieyts speelt, kun je dan iets meer vertellen over je thuisnetwerk? Wat heb je aangesloten op de Experia Box en op welke wijze? 


Net ging ineens de tv uit... geen verbinding...

Ik heb op het werk gewerkt dus weet ff niet of microsoft teams werkt.

Maandag of dinsdag wordt een checkdag.


Valt je v10 dan uit? Start hij opnieuw op? Welke lampje branden er wel en niet? En welke lampjes op je glasvezelkastje branden er wel en niet als de storing zich voordoet.