Skip to main content

Ik ken het probleem zit zelf ook al 3/4 dagen te wachten en ze schuiven elke keer de tijd op wifi manager heb ik ook geprobeerd maar zit nogal te wachten tot het weer goed is.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

@Justin095 wat is er aan de hand met jouw wifi?


@Joep1965 ik zit al vier dagen zonder internet er is een storing gaande en zit nogal af te wachten en word ook niet verder geholpen en ze schuiven de tijd steeds maar op en krijg ook geen duidelijk antwoord


O ok ik dacht dat je een wifiprobleem had maar de hele verbinding ligt er uit begrijp ik nu. Is het bij meerdere adressen in jouw buurt? Stel dat er een hoofdkabel kapot is  getrokken dan gaat het best een paar dagen duren. Chiptekorten en een tekort aan mensen wat je overal ziet tegenwoordig werkt ook niet mee. Ik ben bang dat je niets meer kan doen dan wachten.  Heb je een mobiel abonnement bij kpn? Vaak wordt er dan een hele grote bundel opgezet zodat je die als hotspot kunt gebruiken. 


Hoi ik zit al 6 dagen zonder internet en elke keer als ik een vraag stel krijg ik een vaag antwoord waar ik totaal niks aan heb ben er erg klaar mee elke keer word de tijd opgeschoven …

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Nou de glasvezel kastje ligt eruit en me apparatuur ligt het niet aan maar het is schandalig dat ik zo lang zonder internet zit en dat er niks aan gedaan word vanmorgen stond op de site 11:00 klaar nog niks en gaat het elke dag maar weer niet alleen mijn adress maar ons hele blok ligt eruit en niemand word geholpen

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Beste @Justin095, welkom! Wat jammer om te lezen dat je al zo lang zonder internet zit! Normaliter proberen we dit altijd zo snel mogelijk op te lossen, maar helaas duurt dat in het weekend wel eens wat langer. Hoe staat het er nu voor? Heb je alweer werkende diensten? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, kijk ik graag met je mee. Vul dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. Voor storingen raden we altijd in eerste instantie aan om 0800-0402 te bellen, daar zijn we voor storingen 24/7 aanwezig. Via het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit klanten zoals jijzelf, en kan het even duren voordat een KPN medewerker aan je vraag toe komt.


ik zit nu al bijna 2 week zonder internet en tv en word er niet goed van er is geen storing gaande maar krijg nogal alarm op het glasvezel kastje ik baal hier enorm van…

Admin: bericht samengevoegd met reeds bestaande topic


Ha @Justin095, ik zag dat je in een ander topic had gereageerd en heb je reactie verplaatst naar je eigen topic. Heb je mijn reactie hierboven gezien?

Beste @Justin095, welkom! Wat jammer om te lezen dat je al zo lang zonder internet zit! Normaliter proberen we dit altijd zo snel mogelijk op te lossen, maar helaas duurt dat in het weekend wel eens wat langer. Hoe staat het er nu voor? Heb je alweer werkende diensten? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, kijk ik graag met je mee. Vul dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. Voor storingen raden we altijd in eerste instantie aan om 0800-0402 te bellen, daar zijn we voor storingen 24/7 aanwezig. Via het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit klanten zoals jijzelf, en kan het even duren voordat een KPN medewerker aan je vraag toe komt.

 


Ha @Justin095, ik zag dat je in een ander topic had gereageerd en heb je reactie verplaatst naar je eigen topic. Heb je mijn reactie hierboven gezien?

Beste @Justin095, welkom! Wat jammer om te lezen dat je al zo lang zonder internet zit! Normaliter proberen we dit altijd zo snel mogelijk op te lossen, maar helaas duurt dat in het weekend wel eens wat langer. Hoe staat het er nu voor? Heb je alweer werkende diensten? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, kijk ik graag met je mee. Vul dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. Voor storingen raden we altijd in eerste instantie aan om 0800-0402 te bellen, daar zijn we voor storingen 24/7 aanwezig. Via het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit klanten zoals jijzelf, en kan het even duren voordat een KPN medewerker aan je vraag toe komt.

 

Heb al vaak genoeg gebeld en het is nog niet opgelost


Ik zie dat jij vanmorgen een update hebt gekregen, klopt dat? De storing is helaas nog niet opgelost. Er wordt wel nog steeds aan gewerkt!


dat kan kloppen heb er achter aan gebeld en wacht nu op een update voor waneer het klaar is 


mn storing is nog steeds niet opgelost word er gek van het wachten voor de update duurt wel erg lang en ben er een beetje klaar mee 


Ik zie dat er morgen een monteur komt! Hopelijk is het morgen dan opgelost!


Ik zie dat er morgen een monteur komt! Hopelijk is het morgen dan opgelost!

nee nog niet ben er klaar mee


Ik zie inderdaad dat er schade buitenshuis is. Wat jammer om te lezen! Dat is inderdaad iets wat niet van vandaag op morgen opgelost is, mijn excuses 😞.