Skip to main content

Sinds omruilen modem geen Internet meerĀ 

@jbroersĀ 

Nou dan is KPN vergeten het nieuw modem in het systeem te zetten.
( die zal dan niet op internet komen. )

Bellen naar KPN en gegevens van het modem doorgeven.
( of weer omruilen. )


@jbroersĀ 

Nou dan is KPN vergeten het nieuw modem in het systeem te zetten.
( die zal dan niet op internet komen. )

Bellen naar KPN en gegevens van het modem doorgeven.
( of weer omruilen. )

Voor een tv ontvanger kan dit kloppen ja. Voor een Experiabox niet. Die moet gewoon werken. Die hoeft niet geregistreerd te worden ofzo. Je kunt probleemloos op marktplaats een Experiabox kopen en deze gebruiken. Niks aan de hand, kan gewoon. (let wel op dat je een KPN model koopt)


Volgens mij maakt het niet uit wat voor een modem je er aan hangt. Je hebt tegenwoordig zelfs vrij modem keuze lijkt me sterk dat KPN die in hun systeem heeft.

Heb je alle lampjes/ledjes gecontroleerd welke branden er allemaal groen.

Controleer zowel NTU als ook je modem.


Als je er helemaal niet uitkomt, kun je een foto plaatsen van hoe je hem aangesloten hebt?


Hoi @jbroersĀ . Erg vervelend dat je geen internet meer hebt.

Ik begrijp dat je een nieuwe experiabox hebt gekregen? Welke lampjes branden daar nu op?

Kun jij tevens je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Ā 


Inmiddels opgelost mbv een zeer deskundige kpn-medewerkster in Groningen. Zijn heeft ons stap voor stap geduldig geholpen met het wijzigen van de modem-naam en het wachtwoord. Tevens geassisteerd met het verbinden van de laptop.

Jammer dat we hiervoor 3 dagen met zeker 6 andere medewerkers moesten bellen die ons terug zouden bellen na overleg met de t.d. Ook werd 2x de verbinding verbroken en werden we niet terug gebeld.

Gelukkig konden we bellen met een mobil met onbeperkt bellen.


@jbroersĀ Wat fijn dat je uiteindelijk eenĀ collega hebt getroffen die de tijd nam om alles stap voor stap uit te leggen en pas op te hangen wanneer jullie helemaal geholpen waren.
Bedankt nog dat je ons hiervan op de hoogte stelt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dat je hier van harte welkom bent.Ā 


Reageer