Beste KPN klantenservice medewerker,
Wat een vreemde gewaarwording dat jullie geen mail hebben???? Dan maar op deze wijze….
Beste KPN klantenservice medewerker,
Wat een vreemde gewaarwording dat jullie geen mail hebben???? Dan maar op deze wijze….
Dag
Hallo Joep1965, ik gebruik alles van KPN. Modem en super wifi punten. Ook bekabeld zijn er problemen. Probleem is dat de router van KPN (nu weken oud) alles er gewoon uitgooid na verloop van tijd. Als wifi werkt doet het dat prima. Alleen de continue storing in vermoedelijk router is wel zeer kwalijk.
Ik begrijp dat dit al het tweede modem is wat problemen geeft. Er zijn twee opties m.i. Er komt een monteur die het probleem oplost. Wordt het probleem veroorzaakt door iets van kpn dan kost het niets. Wordt het probleem veroorzaakt door iets wat van jou is dan zijn de kosten voor jou. Denk aan een draadbreuk na het modem of het gebruik van draadloze verbindingsets of een kapotte switch of een omvormer van zonnepanelen etc. We kunnen ook hier met jou kijken of we het probleem kunnen vinden maar dan moet ik precies weten hoe je netwerk in elkaar zit.
Wat lastig dat je zowel bekabeld als met je wifi verbinding problemen hebt.
Wel ook gek dat het na het wisselen van het modem even goed ging en daarna niet meer.
De vraag die
En naast deze apparatuur heb je dus geen andere apparatuur in gebruik?
Ik poog je verhaal goed te begrijpen want je hebt het steeds over opnieuw inregelen van superwifi. Maar volgens mij is dat de gevolgschade. Volgens mij probeer je duidelijk te maken dat je het vermoeden hebt dat box12 het probleem is toch? En die is al eens vervangen en twee defecte modems in korte tijd is wel erg toevallig. Heb je al eens het glasvezel NT kastje en modem spanningsloos gemaakt voor 5 minuten en daarna het NT kastje gestart en daarna het modem? Je superwifi’s zouden normaal gesproken weer moeten verbinden maar het kan zijn dat een herstart nodig is. Gewoon even uit en weer aanzetten is voldoende.
Kijk ook eens in de modem log als het fout gaat en post eventueel hier een stukje log rondom tijdstip van de problemen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.