Skip to main content

Ik ben nu al een week aan het bellen met KPN omdat ik geen internet, tv en telefonie heb. De overstap naar KPN zou geen problemen veroorzaken. Toen toch maar gebeld op de dag van de update en bleek dat er een nieuwe Experiabox gestuurd moest worden maar nooit is gedaan. Kan gebeuren en die is gekomen. Na het aansluiten bleken geen van de services het te doen. Heb inmiddels uren aan de telefoon gehangen en allerlei oplossingen moeten testen, zonder succes. Nu al een week in de clinch met KPN om een antwoord te krijgen wanneer er een monteur komt of oplossing. Maar krijg reacties als “Ja, daar kan ik ook niks aan doen”  en “Ik ben werk ook maar een lijstje af”. Ik ben werkelijk met stomheid geslagen. Mijn werkgever accepteerde de problemen behoorlijk lang, maar na een week moet ik gewoon weer aan de slag kunnen. Heb iedere keer een andere medewerker aan de lijn die een ander verhaal weet te vertellen. Ik wil gewoon één ding weten: Wanneer is dit opgelost?!

Hoi @RJforumkpn, welkom hier. 

Helaas zijn er bij een klein aantal problemen ontstaan bij de overgang van Telfort naar KPN. Het modem komt niet online. Daar ben jij er een van helaas. Excuses voor dat ongemak. Nu is dat vol in onderzoek en de oplossing lijkt dichtbij. Ik hoop dat het vandaag of morgen opgelost wordt, want snap goed dat jouw werkgever graag ziet dat je weer aan het werk kan vanuit huis. Ik hoor dan ook graag weer van je als het weer werkt. 


Beste Bart,

 

Nogmaals, dat dit gebeurt - dat kan. Maar de service via de servicelijn was echt waardeloos aan alle kanten. Zowel op hulpniveau als hoe er als klant tegen je werd gesproken. Na weer zelf gebeld te hebben is er vandaag eindelijk een monteur gekomen. Alle bekabeling en mijn modem is vervangen omdat de oplossing nog steeds niet werkte bij mij. Inmiddels werkt het allemaal en ik heb niks aan te merken op de monteur. Ik verwacht echter wel een stevige compensatie gezien ik ruim een week zonder internet, televisie en telefonie heb gezeten en het gedrag van de servicelijn. 


@RJforumkpn in ieder geval goed om te horen dat de diensten weer werken! Verder zou ik je toch willen vragen om voor de vergoeding toch contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0402. Dat is hiervoor de beste optie.