Skip to main content

Hier het zelfde verhaal gehad, sinds update van kpn box 12 modem allerlei verschillende problemen. En voor de update nergens last van!!

https://forum.kpn.com/modems%2D123/drama%2Dupdate%2Dkpn%2Dmodem%2Dbox%2D12%2D600884

Wifi niet uit te schakelen

Instellingen die niet werden onthouden

Om de 2 dagen had de dhcp server functionaliteit er geen zin meer in en kregen clients geen ipadres meer, totdat je het modem herstart. Zelf de decoder begon er last van te krijgen.

naar tig berichten gestuurd te hebben, klantenservice gesproken te hebben, 0,0 oplossingen behalve het huren van een Fritzbox a 7,50 in de maand.

 

het is onbegrijpelijk dat dit zoiezo kan gebeuren, denk aan goede test en acceptatie…

die zwarte kpn box12 modem mogen ze ergens douwen waar ik het maar niet zal zeggen.

maar wie niet wilt luisteren gaat klanten verliezen…

ik blijf wel klant met eigen fritzbox, maar van mij kan kpn verder de boom in, en adviseer mensrn voorlopig geen kpn verbinding te nemen ( eigen schuld kpn)

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

Owja en count me in als het bagger modem terug sturen korting gaat opleveren, want heb zelf de Fritzbox gedokt om verder te kunnen.. A 200 euro.. Bonnetje declareren een optie?