Skip to main content

Na de de snelheids update van KPN  wifi Problemen.

Alle mogelijke KPN oplossers te hebben geprobeerd bellen met KPN

Na een uur testen proberen geen resultaat.

Inloggen op het modem lukte ook niet om de geadviseerde mogelijkheden in te voeren

Na 3 weken in het circus van Protocollen maar weer gebeld met KPN met de vraag om een monteur.

Die kwam niet zomaar moest geld kosten en ik moest accoord gaa met de voor waarden. ?????

Waarschijnlijk opdracht KPN magnement  Boot afhouden.!!!!

Dit is al de tweede keer nadat de vorige keer ook met slecht werkend /stuk modem geen monteur kon / mocht komen.

Na erg boos te zijn geworden  Kwam  de monteur dan toch. Wel met kosten 

Constateerde waarschijnlijk een niet goed geinstallerde Updadate op Modem en versterkerker met problemen. Deze alles gereset enz. enz. wel Wifi.  Trouwens een begrip vol persoon die best deed.

Printer en tablett problemen  niet opgelost.  WiFi code werken niet,  waarschijnlijn toch ergens iets veranderd  in het systeem.  Maar alles na het modem is voor rekening en risico van van de klant.

Zelf een lokale PC instalateur gebeld en die is gekomen en heeft de printer via de laptop WPS weer aan de gang gekregen.  De Tablett met printer afdrukken en invoer van Email account werken nog niet. Wel een uur bezig met een nota van 57Euro.

Storingen na Update van KPN  ?  Dan geeft KPN niet Thuis.

Opvallend de Jaarlijkse  tarief verhoging en incasso van KPN  die werken altijd.

Wel grote beloften in reclames.

Je wordt er stront ziek van. KPN laat je gewoon zitten. Protocollen zijn veel belangrijker dan trouwe klanten

Jan van Gijssel

 

 

 

Bekabeld internet werkt wel?


Bekabeld internet werkt goed.

Anders had ik dit bericht niet verstuurd.

Het gaat over WiFi en de problemen na update.

Heb geen zin meer in  het protocollen circus dat niets oplost.


Hoi @Jan v G.

Problemen met de wifi dus sinds de snelheidsupgrade. Wat voor upgrade is dat geweest? Een snelheidsverhoging in de lijn? Of een snelheidsverhoging in het abonnement

Verder zou het komen door een update van het modem? Welk modem heb je? Welke versie van de firmware staart daar op?  Kun je na inloggen vaak onder my modem vinden. 

Welke wifi versterkers gebruik je? 


Vele mail gestuurd met volledige info.

Steeds weer beginnt men van voren af aan  Zonder de eerdere mail / info te hebben gelezen.

Dat bedoel il met het protocollen circus.  Het lost niets op.!

Moden V12 en super Wifi.  Alles is en was na de snelheids update door KPN   ontregeld. 

Zoals gemeld door mij / KPN monteur  een waarschijnlijke  onvolledige upedate instalatie. Die na veel aandringen mocht komen en met de bijkomende kosten. Wel weer redelijke WiFi. maar de verdere apperatuur instellingen mocht hij niet doen.

Maar ja dan zijn de problemen enextra kosten voor de trouwe klant door het laten komen van een lokale ITC er.

Ondertussen 4 week verder met een boel frustatie.  Versterkt door de juigende reclame van KPN.

 Conclusie: Klote service van KPN.

Jan v G

 

 


Heb je dit soort dingen in huis?

 


We zitten hier op het forum. Ik zie geen gegevens in jouw profiel. Dus de enige informatie die ik heb is die je hier in dit topic geeft. Om jouw dossier erbij te kunnen pakken heb ik gegevens nodig. Dat is niet gekoppeld aan het profiel. 

In ieder geval gebruik je de Box 12, weet je zo welke firmwareversie daar op staat? Na inloggen op de Box 12 vind je dat onder My Modem.

En de SuperWifi, dat zijn de witte of de zwarte?

En wat is er nu precies aan de hand met de andere apparaten? Zien ze het wifi netwerk niet? Of hoe moet ik dat zien. Wat zei de ict’er verder?

 


Mijn profiel  opnieuw bijgewerkt

Super WiFi  2 zwart

De KpN monteur heeft alles gereset en opnieuw de laatse Updates geinstalleerd

 De  Brother  MFC J4340 W printer erkt weer via de Laptop,  Ingesteld door de lokale ITC er via WPS

De anderen  Tablet,  zien de SSDI wel maar accepteren niet het wachtwoordt 

Het invoeren van Email met de IMAP instellellingen geven netwerkt storing aan.

De ITC zei dat er een kleinigheid / verandering in het wachtwoord zit.

KPN en Ziggo spannen de kroon op dit gebied.

Het zou een groot voordeel zijn dat KPN alle Topic in 1 map doet.  dan hoef ik niet steeds de zelfde vragen te beanwoorden.

Dit voorkomt een herhaling van het protocollen circus en veel ergenis bij de klant.

Jan v G


Bedankt. Alleen het is mij nog niet helemaal duidelijk waar je tegenaan loopt. Want als ik het zo lees heb je meerdere problemen waar je tegenaan loopt:

  • De tablet ziet het netwerk wel, maar pakt hem niet? Wachtwoord komt precies overeen? Welke foutmelding krijg je?
  • Je hebt prolbemen met de e-mail. Geeft een netwerkstoring aan, welke precies? Heb je de IMAP instellingen nagelopen? 

De Tablet komt weer spontaan opgang.  Geeft geen netwerk storing meer aan.

Vraag mij af of er toch weer een reset van KPN is geweest voor het herstellen van bugs. (gezien de vele probleem reacties op internet)

Problemen met de IMAP zijn dat de poorten terug vallen naar cijfers dit niet overeenkomen met dievan KPN 

Dus na ruim 5 weken aanmodderen en frustatie is het vertrouwen in KPN flink geschaad.

Het afschuif systeem naar de klant werkte prima.

Jan v G


Fijn dat de tablet ook weer online is. Dat is mooi. 

Alleen de IMAP nu nog. Daar kan ik niks in wijzigen. Dat is iets wat je zelf moet aanpassen in jouw mail cliënt.