Skip to main content

Het blijft maar aan de gang. Sinds mijn  verhuizing 01-11-2022 continue problemen met internet. Het internet zelf valt , weg , wifi valt weg etc etc etc .

2 Monteurs hier geweest en een werkend internet achtergelaten , maar steeds in de nacht +/- 02:00-03:00 gaat het mis.

 

Tig malen alles resetten en steeds geen resultaten. Kpn blijft hoog en laag beweren dat signaal prima binnenkomt op adres zo zou uit hun metingen blijken. Maar ter plekke komen kijken naar de rood brandende lampjes ho maar. Op afstand zeggen dat het niet aan hun signaal ligt. Om gek van te worden. En bereikbaar voor deze storing, ho maar !

 

 

Het blijft maar aan de gang. Sinds mijn  verhuizing 01-11-2022 continue problemen met internet. 

Kan jij in de toekomst kijken? 😎


Back to the future 😎


Het blijft maar aan de gang. Sinds mijn  verhuizing 01-11-2022 continue problemen met internet. Het internet zelf valt , weg , wifi valt weg etc etc etc .

2 Monteurs hier geweest en een werkend internet achtergelaten , maar steeds in de nacht +/- 02:00-03:00 gaat het mis.

Hoi @Andre Halmans 
Dan neem ik aan dat je de wifi gebruikt en geen vaste kabelverbinding.

En s' nachts om 2 a 3 uur?
Zit er zeker een zwaar te zenden.
Zet je wifi eens op een ander kanaal, dat wil wel eens helpen.
Of gebruik de Wifimanager
Maar nog beter om het bedraad aan te sluiten.

Of gebruik je misschien Devolo's (Draadloze verbindingsset)?
Kun je deze eens met een kabel overbruggen om te zien of het dan goed gaat?


Beste @Andre Halmans, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt. Ik ben benieuwd naar een antwoord op de vragen die huistijger stelt. Heb je de wifi al eens op een ander kanaal gezet? En je hebt geen draadloze verbindingsset in huis? Valt het bekabelde internet ook weg? Welke Experia Box gebruik je?