Skip to main content

Ik ben sinds februari dit jaar klant bij KPN. Internet en Wi-Fi is ontzettend traag, Ik had bij mijn pakket een gratis monteur toegezegd gekregen. Ik heb heel veel keren gebeld, een minimaal net zoveel keren de Wi-Fi manager doorlopen, waarbij elke keer is vastgesteld dat de internet en de Wi-Fi veel te traag is. Tot op heden heb ik ondanks mijn recht op een gratis monteur geen afspraak over een bezoek en hulp van een monteur gekregen. Elke keer als het de klantenservice te moeilijk wordt wordt de verbinding verbroken, waarna ik weer opnieuw kan bellen en dan 20 tot 30 minuten in de wacht sta. Deze klantenservice is mijn inzien niet bevoegd of niet capabel mij verder te helpen. Ik heb vele dagen aan de telefoon gehangen, negen maanden lang. Ik heb geen idee hoe ik verder geholpen kan worden. Zo verder blijven gaan is geen optie Wi-Fi valt met grote regelmaat uit en de tv loopt vast of het worden allemaal blokjes, niet om aan te zien, heb ik gewoon pech of is KPN nog steeds waardeloos zonder service en kwaliteit.

  1. Obradovic

@M. Obradovic Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je verbinding al zo lang slecht is en dat je ervaring met de klantenservice ook zo slecht is. Ik zoek graag uit wat ik voor je kan betekenen! 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan ga ik op onderzoek uit.Â