Skip to main content

Goedenavond .

Wie kan mij helpen ? Ik heb een experiabox V10 staan .We hebben 2 telefoons met abonnement erbij . Nu heb ik wat problemen gehad met de experia box . Dat is nu opgelost maar alleen op de telefoon van mijn vrouw werkt het internet niet goed . De meeste pagina's die ze wil bezoeken op internet laden niet . 

Dit is wel via wifi . Als we dat uitschakelen werkt het wel . Bij mijn telefoon is het af en toe wel en dan weer niet . Het wifisignaal is gemiddeld 72mbps   Op de laptop werkt het internet wel via wifi. Wie weet een oplossing voor het probleem ? 

Hoi @Luc de, 

Bedankt voor je reactie op het KPN Forum. Niet fijn dat Wifi op de telefoon(s) niet altijd even goed lijkt te werken. Heb je de Experiabox al eens herstart door deze tijdelijk stroomloos te maken? Kan je op de telefoon er eens voor kiezen om je Wifi netwerk te vergeten en er daarna opnieuw verbinding verbinding mee te maken? De toestellen zelf herstarten kan ook al veel problemen oplossen. 

Om direct en sneller stappen te doorlopen, kan je ons ook bellen via het gratis nummer 0800-0402. 


Goedenavond Heine .

Het probleem heeft zichzelf opgelost . De dag na de problemen was alles weer zoals het hoort te zijn .

Maar in ieder geval bedankt voor de informatie .


Dat is goed om te lezen, graag gedaan, hoor! :slight_smile:


Reageer