Skip to main content

Hallo,
Als ik een pagina wil laden op mijn laptop dan duurt het soms lang voordat alles is geladen.
Wie weet war dit aan kan liggen en wat heir aan te doen.
Heb een snelheid van 90 Mb als ik de speedtest doe dus daar ligt het volgens mij niet echt aan.
Alvast bedankt voor uw feedback

@ARPotze  Is dat het geval bij 1 specifieke pagina of alle pagina's ?

Bij een specifieke pagina kan die pagina (tijdelijk) slecht bereikbaar zijn, of heeft de eigenaar van de website zijn zaakjes niet op orde.


Hallo Hans, dit is bij 1 pagina bv de telegraaf


Kan dit komen doordat kpn veilg is geinstalleerd?


@ARPotze , KPN veilig heeft daar niets mee te maken. Je kunt kijken of je de geschiedenis van je webbrowser kunt legen ( bij windows de 3 horizontale stipjes rechtsboven  en dan naar geschiedenis) of dat verbetering geeft, anders ligt het probleem bij de Telegraaf vrees ik. 

 


Hallo HansaanZet,

Het gebeurd ook als ik de kpn pagina wil laden, om te zien welke zaken we allemaal hebben binnen het abonnement.
Dan duurt het best lang voordat we alles in beeld hebben, dus loopt er op de achtergrond toch iets mee welke van invloed is of de verbinding is op dat moment niet optimaal, maar als ik deze dan meet die wel in orde is.
Als ik de gewenste pagina op een nieuw te openen tab dan opnieuw laad deze wel vaak snel werkt.
 


Dus niet alleen de Telegraaf pagina, maar toch meerdere pagina's. :thinking:

Dan denk ik dat je laptop gewoon trager is geworden en wat onderhoud nodig heeft in de vorm van opschonen van overbodige items. Je kunt via google zoeken op "trage PC" en hoe dat te fixen.