Skip to main content

Niet goed genoeg vroeger had ik buiten WiFi nu heb ik in mijn keuken al geen WiFi meer terwijl mijn huis niet zo groot is, en dan krijg je maak afspraak met monteur bel je t nr krijg je als antwoord op dit moment komt er geen monteur…….. zit je daar zo lang voor aan de telefoon!!!!!

Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Ja is daardoor iets verbeterd maar niet naar tevredenheid. Daarna kreeg ik bericht neem contact op voor monteur.


Maakt u nog heen gebruik van Wi-Fi versterkers ? Waar staat de experiabox?


Ja dit is met WiFi versterkers experiabox staat 3,50 meter bij tv vandaan en daar gaat vaste kabel naar toe. Internet is dmv WiFi.


welke wifi versterker heb je? zwart vierkant, wit vierkant of wit rond?


Zwart vierkant


welk type experiabox heb je?


V9


En is het wifilampje op de v9 uit?


 Wireless Brandt gewoon


aha dan hebben we het probleem te pakken want dat moet namelijk niet.


hoe los ik dat op dan?


Ontkoppel alles van de experiabox. Reset dan de experiabox en wacht tot alle lampjes weer branden. Sluit dan eerst 1 versterker weer aan, wacht tot alles lampjes daarop branden en doe dan de volgende aansluiten.


Probeer t morgen alvast bedankt, je hoort wel of dat de oplossing was.


ok ik ben benieuwd.


Hallo Joep in mijn keuken nog steeds geen bereik Het tekentje blijft draaien als ik wil inloggen zodra ik 3 stappen richting kamer doe kan  ik inloggen. Zo groot is ons huis niet kamer is 7 lang en 3,5 breed en keuken is 2,7 x2 dus dat zou ook niet t probleem moeten zijn. Dus wat er fout zit weet ik niet. Groetjes


En is het wireless lampje nu uit?


Ja


Ik weet t ook niet meer hoor wat er nu nog aan gedaan kan worden , de vloer naar boven toe is van hout dus geen beton dus langs die kant zou de WiFi ook toch zijn effect moeten hebben neem ik aan. Beneden is de vloer van beton maar dat is toch normaal tegenwoordig.


Nog een keer voor mn beeldvorming; je hebt een experiabox v9 in de meterkast daaraan hangt een zwarte wifi versterker en die staat in de woonkamer en die is met een kabel verbonden aan de experiabox. Op de wifi versterkers branden 3 lampjes. en in de keuken heb je dan al geen wifi. zeg ik het dan zo goed?


De experiabox staat in de kamer en de WiFi staat erbij niet in n meterkast of zo, mijn 2de WiFi staat boven in de slaapkamer. Er branden 3 lampjes.


Hoi @Mam94 . Wat een narigheid allemaal.

Ik begrijp dat er dus 2 zwarte wifi versterkers, bedraad zijn aangesloten. Eentje staat in de woonkamer en eentje staat boven. Op beide versterkers branden 3 lampjes. 

Dat zou in principe voldoende moeten zijn om een ‘normaal’ huis van acceptabele wifi te voorzien.

Zou je nog één keer beide versterker willen resetten.

Je mag ze gewoon aangesloten laten en vervolgens druk je bij de eerste even 10 seconden het reset knopje in. Dit herhaal je bij de experia wifi die op de slaapkamer staat.

Hierna komt nog een belangrijke stap: Verwijder alle draadloze verbindingen op je verschillende apparaten ( mobiel, tablet, laptop)  en zet de verbindingen opnieuw op.

Kun je daarna laten weten of het beter is geworden?


Het maakt geen verschil ook al heb ik ze gereset ik kan nog steeds in de keuken niet gebruik maken van mijn WiFi. 


Bent u wel met de juiste wifi netwerk verbonden?


Ja hallo wat denk je ik ben ook niet blond hoor als je je dat soms afvraagt! Wij hebben al van begin af kpn en altijd daar bereik gehad!! Vandaar de vraag op dit forum. Daarom had ik ook om n monteur gevraagd maar door Corona komt er geen!!!!