Skip to main content

Niet goed genoeg vroeger had ik buiten WiFi nu heb ik in mijn keuken al geen WiFi meer terwijl mijn huis niet zo groot is, en dan krijg je maak afspraak met monteur bel je t nr krijg je als antwoord op dit moment komt er geen monteur…….. zit je daar zo lang voor aan de telefoon!!!!!

Het kan zijn dat u nu op het kpn FON netwerk zit.

Trouwens ik probeer mee te denken en u bent niet erg vriendelijk voor iemand die hulp zoekt. Ook reageert u niet meer op de andere forum berichten die u heeft aangemaakt.


Het is zo dat ik alles al geprobeerd heb wat verschillende mensen voorgesteld hebben en als je zie hoe lang ik er al mee bezig ben om t goed te krijgen moet je ook kunnen begrijpen dat zo’n vraag wel eens niet goed kan vallen. We hebben van t bijna het begin van internet al Kpn. Dus dat is gelijk gecheckt of dat wel klopte. Daarom wilde ik het via t forum proberen omdat er geen monteur langskomt vanwege Corona. En net zoals ik al vaker gezegd heb vroeger had ik overal WiFi ook buiten. En sorry als je denkt dat niet waardeer dat mensen meedenken dat is niet t geval.


Ai, dan wordt het toch lastig ben ik bang. Is er nog een mogelijkheid om één van de wifi versterkers te verplaatsen naar een plek dichter bij de keuken?

Anders vrees ik dat we toch moeten afwachten tot er versoepeling komt in het aansturen van wifi monteurs.


Hallo Erwin, ik heb je advies opgevolgd en de WiFi op n andere plaats gezet en dit werkt wel maar zou t liever anders oplossen dus bedankt voor de tijdelijke oplossing maar zodra t mogelijk is wil ik graag iemand langs laten komen om t op te lossen.


Fijn dat het nu beter is. Ik durf nog niet te zeggen wanneer  KPN de maatregelen gaat versoepelen. Het lijkt allemaal vrij stabiel te blijven in Nederland dus de kans is aanwezig dat wij op korte termijn ook weer wifi monteurs langs sturen.

 


Hoe is de situatie momenteel, @Mam94 ?


Mijn WiFi staat nu midden in de kamer wat ik zelf geen ideale plaats vind want je ziet de kabeltjes hangen en staat bij speelgoed van kleinzoon in de buurt. Maar bereik is iets beter. Dus als het mogelijk is toch graag monteur. Vroeger zonder extra WiFi bij begin kpn gewoon altijd bereik ook buiten dus waar t aan ligt ?????? Maar inmiddels nieuwere experia  boxen gekregen.


Je hebt nieuwe spullen? Hoe is de gemiddelde snelheid nu?


Nee ik bedoelde nieuwere serie experia box dan vroeger. Niet dat deze n nieuwe gekregen is hoor nog steeds dezelfde. Vroeger was het geen WiFi bedoelde ik.