Skip to main content

Beste KPN, begin dat jaar ben ik verhuisd en maak ik gebruik van internet (wifi) van KPN. Helaas is de wifi ontvangst op meerdere plekken in huis matig… Op dit te verbeteren heb ik de afgelopen maanden al tientallen malen de Wifi manager geprobeerd, alleen geeft deze altijd dezelfde foutmelding "Er gaat iets mis...”. In dit verlengde heb ik al een paar keer contact gezocht met de klantenservice, maar in allebei de gevallen werd verteld dat ze me niet verder kunnen helpen aangezien ze de resultaten van de Wifi manager nodig hebben (die het dus niet doet)…

Kunt u me verder helpen het euvel op te lossen?

Dank

Goedemiddag @Tjas en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en hier je vraag stelt! De wifi manager is ontwikkeld omdat deze op locatie de kwaliteit van de wifi in kaart kan brengen en op basis daarvan kan adviseren wat er nodig is om goede wifi te krijgen. Dat gaat natuurlijk wel een beetje lastig wanneer je de hele tijd de melding te zien krijgt dat er iets misgaat. Heb je ook nog andere apparaten in huis waarmee je de wifi manager eens kunt doorlopen? Ik ben benieuwd of je op deze apparaten dezelfde foutmelding te zien krijgt. Verder zou je het nog eens via een andere browser kunnen proberen (bij voorkeur Google Chrome) mocht je dat nog niet hebben gedaan. Ik zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet!


Hallo Jan,

Bedankt voor de reactie! Ik heb het inderdaad al met mijn telefoon en laptops (privé en werk) geprobeerd (en verschillende browsers), allemaal helaas met hetzelfde resultaat...


Hallo Jan,

Bedankt voor de reactie! Ik heb het inderdaad al met mijn telefoon en laptops (privé en werk) geprobeerd (en verschillende browsers), allemaal helaas met hetzelfde resultaat...

Geen dank hoor, dat is het minste wat je van ons mag verwachten :)

Ik zie wel dat er een eerder topic is waarin ditzelfde probleem wordt besproken. Ik zal volgende week eens navraag doen maar vermoed dat de status nog hetzelfde is!