Skip to main content

Heb een experia modem , volgens mij 10.2 en een oude kpn versterker ( wit met ronde hoeken)

Werken niet samen en heb dus 2 netwerken van kpn in een huisje van 68m2.

Kpn overweegt om experia wifi versterkers te sturen maar moet dit eerst met een supervisor afstemmen

Kan wel superwifi KOPEN a 149 euro, dan is het probleem opgelost.

Maar moet ik als klant betalen voor een kpn probleem?

 

Iemand ervaring hiermee en een suggestie??

( klantenservice bellen is geen optie, werken  niet mee...... en nee opzeggen maakt ze niet uit)

 

Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login doe em zonder de versterker aan te sluiten.


Dag @Schumannetje Ik denk graag met je mee, maar dan heb ik iets meer toelichting nodig. Wat voor type Experia Box heb je precies? Het type 10.2 zegt me niet zoveel en ook de ‘oude KPN-versterker’ kan ik nog niet helemaal plaatsen. Je mag er ook gerust een paar foto's van plaatsen hier. 

Het gaat je dus om wifi? Je leest veel tips en trucks in dit topic over wifi, ook iets meer over de wifi manager die Joep al benoemt. Als je specifiek een Super wifi wilt hebben dan zul je die inderdaad moeten kopen. Maar vaak hoeft dat niet. Een Experia Wifi kan zeker even goed werken en een gratis exemplaar kan een uitkomst van de wifi manager zijn. 


Inmiddels wifi experia versterkers ontvangen en werken supergoed.

Dat is fijn!!!!!!

De handelswijze tussen ontstaan " probleem" en de experia versterkers laat ik hier achterwege, maar heeft mij wel doen inzien dat je als klant maar een nummertje bent en ik mijn loyale instelling naar KPN kwijt ben en in dec 2020 mij ga beraden om over te stappen.


Met 2.5 miljoen klanten wordt je inderdaad snel een nummertje. Da's niet fijn maar wel logisch.

 


Dag @Schumannetje Goed om te horen dat je probleem is opgelost en dat je tevreden met de Experia Wifi's bent. Wel heel jammer om te lezen dat je je een nummertje voelt. Ik hoop dat dit gevoel snel bijtrekt. 


Reageer