Skip to main content

Beste,

Mijn contract werd verlengd in 2013 (ruim daarvoor was ik met ADSL only ook gewoon al jullie klant, maar dat kan ik nergens herleiden) nog steeds ononderbroken klant, ooit in het verre verleden een Experia v9 box ter vervanging gekregen, verder ben ik een stille betalende trouwe klant.

Nu is het wifi netwerk in huis niet toereikend op de slaapkamers van de kinderen.

Wifi test uitgevoerd.

Uitkomst: Router is te oud.

Oplossing: 'Aanbieding' gratis nieuwe router én in mag voor €109 2 super wifipunten aanschaffen.

Het is vaak zo dat een nieuw binnen te halen klant meer krijgt dan een vaste klant, maar dit is toch een beetje zuur.

Als ik dan toch alles opnieuw moet configureren met een nieuwe router, zou ik ook verder kunnen kijken, er zijn aanbieders genoeg.

Maar eigenlijk hoop ik op 'coulance' naar zo'n trouwe klant die verder nauwelijks nog moeite kost en hoop dat jullie mij gewoon aan een volledig werkend wifinetwerk, in en om de woning, helpen, door ook ons gratis te voorzien van een up to date router met de twee super wifipunten.

Vriendelijke groeten Martijn

(En na de oplossing: tot over 10 jaar ;)  )

 

 

@MartijnB74 Welkom op het forum. 

Wat fijn om te lezen dat je al zo lang klant bent. Wel jammer om te lezen dat de wifi verbinding in de slaapkamers niet voldoende is. 

Het is inderdaad zo dat je als nieuwe klant eenmalig een aanbod krijgt. Soms is dit een korting of 2 gratis wifi versterkers. In sommige periodes zijn er ook andere acties. 

Als deze kortingsperiode voorbij is, dan is iedere klant gelijk. 

Als bestaande klant krijg je vaak maandelijks een cadeau. Ook kun je gebruik maken van de entertainment korting en korting op mobiel bij het afnemen van beide diensten. 

Ook de Superwifi punten die je aangeboden zijn, zijn tegen een gereduceerde prijs aangeboden. 

Helaas is het niet mogelijk om bestaande (lange) klanten een nieuw welkomstcadeau aan te bieden. Ik kan dan in deze situatie helaas geen "coulance" bieden. 


Ik hoorde in de kpn winkel dat, bij sommige acties, waaronder super wifipunten, dezelfde actie voor nieuwe klanten wordt aangeboden bij verlenging van contract.

Helaas bleek dit toch niet te regelen via de klantenservice. 

Toch een beetje jammer, hoe zeer de klantenservice ook haar best heeft gedaan voor mij.

En ik heb alleen free to air televisie (wil ook niet meer) dus ik denk niet dat ik iets kan met de aanbieding van 5 gratis films.


Maar waarom moet het gratis? Als u in een kamer te weinig licht heeft krijgt u van uw electriciteitsbedrijf ook geen lamp. Dus waarom zou dat bij een telecomprovider wel zo zijn? Nergens vindt u deze kwaliteit wifiversterkers voor zo'n aantrekkelijk prijs. Maar het kan goedkoper en beter. Zeker als u op iedere etage al een internetaansluiting heeft. Dan zijn deze erg goed maar die moeten met een kabel aangesloten worden aan het modem. 


!


Joep van KPN...

Joep is niet van KPN. Joep is gewoon een klant net als u.


!


@Blackie77 ik neem aan dat je mij bedoeld. Ik ben GEEN medewerker van kpn maar net als jij lid van dit forum. 


!!!


Ik zit hier juist om te proberen mensen te helpen.  Daar is het forum voor. Ik zeg echt niet dat de kpn wifiversterkers het beste van het beste is maar ze zijn uitstekend voor de meeste gebruikers mits op de juiste manier aangesloten.  En als iemand een andere ervaring heeft help ik ze graag verder om het goed te krijgen. 


-Verwijderd-


Ik ben ooit begonnen met €25, inmiddels betaal ik €42,50. (Voor koper aansluiting) Dus als we het over 'gratis' hebben dan kan ik jullie mededelen dat ik al járen betaal voor iedereen die wél glasvezel heeft gekregen. (Ons pad werd in 2011 volledig open gelegd, voor nutsvoorzieningen (bewoners betaalden hier zelf, verplicht, €5000 aan mee) maar er werd geen glasvezel bij gelegd en die gaat hier ook echt niet meer komen, voor ca, 30 woningen op 1400meter)

Mij hoor je hier niet zeuren dat mijn onveranderd contract veel duurder is geworden, door een land met glasvezel (onder andere).

Het gaat erom dat een nieuwkomer dikke korting krijg, gratis wifipunten en de trouwe klant krijgt niks. (Oh jawel: 5 gratis komisch romantische films, maar ik heb alleen free to air tv, dus kan ik geen gebruik maken van dit 'voordeel', dit is overigens niet de reden dat ik bijna nooit een film kijk)


Niet iedere klant krijgt SuperWiFi's. Alleen nieuwe klanten die daar voor kiezen. Het is of SuperWiFi's, of welkomstkorting. Niet alletwee. 

Hier in de regio word glasvezel aangelegd. Alle adressen krijgen een gratis aansluiting. Ook boeren die midden in de polder zitten en 1400 meter bij andere adressen vandaan zitten.