Skip to main content

Hier ook super slechte WiFi in plaats van superwifi 👎👎👎

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt

Joep we hebben glasvezel, we hebben modem box v10 versterkers experts WiFi lampje is blauw daar hebben we er 3 van maar als we naar buiten lopen of boven of schuur hebben we nog maar 1 streepje WiFi monteur is geweest om de 3 WiFi versterkers te plaatsen op dat moment was het goed een week daar naar weer zo slecht en dan log ik in op mijn kpn ben dan in gelogd wil mijn WiFi verbeteren zicht  die kan je gegevens niet vinden ik ben niet te spreken over kpn


Heb je de super wifi's dus draadloos of de experia wifi 's? En hoe is de wifi binnen want om buiten goed Wi-Fi te krijgen is wel een ander verhaal.


Schuur en boven is de WiFi ook slecht Joep in de woonkamer is de WiFi traag het is geen super WiFi zij die zwarte vierkanten WiFi versterkers met de internet kabel acherin


Internet en tv kijken zijn bekabel


Waar heb je de versterkers staan? En is de wifi op de experiabox uitgeschakeld?


Staat in de meterkast en is op de WiFi aangesloten centraal in huis 

 


Haal nou eerst die Wi-Fi versterker uit de meterkast.  Zet dat ding naast je tv ontvanger.  De kabel die nu in de ontvanger zit doe je in de experia wifi.  Met de korte kabel sluit je de ontvanger aan op de experia wifi. Dan heb je in de woonkamer goed Wi-Fi. Om mee te beginnen :wink:


En ik zie een dvs ...Je gaat me toch niet vertellen dat die iets met Wi-Fi moet doen.


Joep zo is die geïnstalleerd door kpn monteur je gaat me toch niet vertellen dat hij er geen verstand van heeft ? 
ga morgen wel ff zelf aan de slag . 
 

bedankt voor de info 

 

mvg

 

roy 


Ik zeg niet dat ie er geen verstand van heeft maar die dvs is wel een zwak punt in dit geval. Die dvs is erg gevoelig voor storingen. En dan heb je vaak de problemen die jij nu hebt. Probeer er 1 in de woonkamer te zetten en de 2de met een kabel naar de andere plaats. Pas dan zal je probleem voorbij zijn en haal je de juiste snelheid.


Hoi Roy, welkom op het forum! Is het gelukt om te experimenteren met de plaatsing van de Experia Wifi? Merk je ook een verbetering?


Joep , 

wifi is wel iets beter maar nog niet top wilde je wel ff bedanken heb de dvs in de woonkamer nu .


Erik , 

mis wel iets verbetering maar boven en in de schuur waar ik de WiFi nodig heb is het nog traag . 
 

mvg 

 

roy 


Je hebt nu dus 1 experia wifi in de woonkamer staan toch? Hoe heb je die aangesloten?


Je had drie Experia Wifi, toch? Waar staan die andere twee nu dan?