Skip to main content

Mijn internet valt heel vaak weg en soms blijft mijn tv beeld ook stil staan, dat heb ik sinds ik bij jullie ben, dat had ik niet met Telfort, als dit zo doorblijft gaan denk ik aan overstappen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @Annekevdm, wat balen dat je verbinding wegvalt en het beeld van je TV dan ook stilstaat :expressionless: Wil je het stappenplan hier eens doorlopen, dit lost het probleem vaak op! Het is overigens niet verbonden aan de overgang van je abonnement van Telfort naar KPN. Dit was namelijk puur een administratieve wijziging. Technisch is er niks veranderd, je zat bij Telfort namelijk al op het KPN-netwerk.


Mijn verbinding valt nog steeds weg, dat stappenplan heb ik al doorlopen maar het helpt niet, gisteravond en vanmorgen weer geen verbinding, alle kabels zitten er goed in.


Jammer dat het niet heeft geholpen! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan start ik een meting op. Daarvoor is het ook belangrijk dat ik precies weet wat er aan de hand is. Als de verbinding wegvalt, gaat het dan om zowel bekabeld internet als WiFi? Valt je tv-verbinding dan tegelijk weg? Het beeld gaat dan dus stiltstaan, komt er ook nog een foutmelding in beeld? Welke lampjes branden er op je Experia Box als de verbinding wegvalt en in welke kleur doen ze dat?


Dit kregen wij tegen 16:00 in beeld en alle kabels zitten er gewoon in


Dit kregen wij net om 21:00 weer dat is niet goed, dit gebeurt steeds sinds ik bij jullie ben dit had ik niet bij Telfort


Dit hadden wij om 0:30 weer drie keer is scheepsrecht, alle kabels zitten er goed in


Dat is echt geen fijn tv-kijken! Vooral tijdens de wedstrijd. Het tv-lampje is ook uit zie ik. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik aan de slag.


Reageer