Skip to main content

Hallo,

Mijn mobile abbo van kpn verloopt inmiddels bijna maar ik heb zo lang als ik het heb extreem slecht internet ervaren bij mij thuis…

Buiten huis in ander dorpen/steden was het echter vaak zeer goed.

ik woon in Budel Dorplein en woon dus dicht op de grens hierdoor wisselt mijn slechte internet van kpn standaart naar de belgische internet deze is ok maar ook niet heel goed.

Hierdoor ervaar ik veel problemen met bellen ik val regelmatig weg en ook moet ik altijd +31 in typen anders kan ik geen nederlandse nummers bellen.

Ik heb al geprobeerts roaming uit te zetten zodat ik niet over ga naar het belgisch netwerk

Maar dan heb ik thuis helemaal geen tot zeer slecht bereik meer.

Is hier iets tegen te doen ?

Zo niet dan vrees ik dat ik over moet stappen naar vodafone omdat die deze probleem helemaal niet hebben bij ons in de regio.

Maar dat betekend ook dat ik met mijn kpn thuis van xs4all ook weg zal gaan omdat compleet bundels gewoon stukken goedkoper zijn.

Ha @TheoNoot Van harte welkom hier op het KPN Forum. Bijzonder vervelend dat je zoveel problemen hebt met het bereik. Kun je me iets meer vertellen: speelt dit voornamelijk binnenshuis of ook buitenshuis? En welk toestel gebruik je? Ik ga kijken hoe het zit, maar dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Dag @TheoNoot Ik zie dat dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik help je natuurlijk graag, dus als ik nog iets kan doen lees ik graag je bericht! 


Reageer