Skip to main content

Ik blijf de klantenservice bij KPN echt bar slecht vinden!

1.5 jaar geleden is hier in de wijk glasvezel aangelegd, kosten wat het zou wilde ze iedereen in de buurt van ziggo naar kpn hebben. 
keuze gemaakt, WiFi uitgezet en mijn microtik routers aangesloten!

in 1,5 jaar tijd 2 uitvallen gehad, is zeker geen probleem. Vorige week komt er een monteur die het kastje van de aansluiting naar de glasvezel komt omruilen want dit is je van het...nou nou…

al 3 dagen amper tot geen internet en dan krijg je zoon spuit elf aan de lijn die je wel even duidelijk maakt dat je de kpn box zo niet kunt gebruiken en  als ik het wil omzetten dan ik dan maar een fritzbox moest nemen of hij zou wel even een ticket aanmaken om de gpon of ypon terug te laten zetten en dan kpn niet verantwoordelijk is voor de verbinding. 
en ik ging het allemaal nog wel even horen..
 

Man man man, klantenservice van lik me vessie 

Persoonlijk zou ik opgehangen hebben en opnieuw terug bellen. Als je al drie dagen zonder diensten zit nadat een monteur je ONT heeft omgewisseld is er gewoon wat fout gegaan. Probeer morgen opnieuw te bellen of vul even je profiel in zodat een moderator kan meekijken. 


Hoi @Nebrafreak, spijtig om te lezen dat je een nare ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Even benieuwd of het, met behulp van de tip van @Ik_Hussel, gelukt is een andere medewerker aan de lijn te krijgen? Ik hoop van wel.  Zo niet, vul dan inderdaad even je profiel in.