Skip to main content

Ik ben nu sinds 2 dagen overgestapt van Telfort naar KPN. Het blijkt dat ik veel dingen nog zelf moest regelen voordat ik al mijn voordelen meekreeg. IK probeerde hulp te krijgen via de chat... ging snel over naar een live chat. "Bennie" was kort en niet behulpzaam.  Hij beantwoordde mijn vraag niet.  En zei ook geeneens gedag.  Erg Fijn!. Vervolgens belde ik naar KPN en kreeg een Marrokaanse jongen aan de telefoon.  Deze was super bijdehand en die was zo onbeschoft. Hij zei "ik ben heel direct dus als mijn antwoord niet bevalt ja dat is dat aan u". Pardon??!! Ik vroeg naar meer uitleg over mijn mb's en hij zei ja als we alles moeten vertellen bij de verkoop dat er geen tijd meer Is voor andere "dingen". En dat ik beter had moeten nadenken voordat ik een abonnement afsloot.  Want tja als je abonnement op de 29ste start... dat je naar rato mb's krijgt voor de rest van de 3 dagen dat rest in de maand. Het was de woordkeuze die hij gebruikte in dit gesprek en de bijdehande houding dat niet past bij zo een groot bedrijf. Dit is ter feedback voor de dienstverlening.  Ik ben jaren klant geweest van Telfort en nog nooit zo slecht behandeld als bij KPN. Wat een chaos.  Ik hoop dat alle overnames half Januari soepel verlopen.. anders hebben jullie nog meer negativiteit rondom KPN. 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

 

Dag mevrouw R, welkom op het forum. 

Als ik het zo lees is dit zeker niet de manier waarop wij bij KPN met onze klanten omgaan, ik bied u hierbij mijn oprechte excuses aan. Mag ik u vragen om uw profiel aan te vullen met uw relevante gegevens? Dan kan ik hier intern werk van maken. 

Nog belangrijker: werkt alles nu naar wens? Kan ik nog iets betekenen? 

Ik hoor dit graag.