Skip to main content

KPN, ik wilde mijn overstap voorleggen via een chat. Krijg netjes een medewerker toegewezen die aangeeft mijn vraag te gaan lezen. Vervolgens geen reactie en de medewerker sluit de chat. Dit is een zeer slechte vorm van klantinteractie. Jullie als organisatie stellen duidelijk de klant niet centraal!

Wat een belachelijke service!

Vervelend dat het zo gelopen is. wellicht kunnen we u hier helpen?


Weer een makkelijke reactie vanuit KPN...Ik ga de overstap in gang zetten!

 


U bent hier op het forum waar klanten elkaar helpen.  Ik ben ook een klant en geen medewerker. 


Hoi @Jsepter, 

 

Welkom op het forum. Sorry dat ik nu pas kan reageren op je Topic. Het is momenteel erg druk. Zoals @Joep1965 aangeeft kunnen zowel medewerkers als klanten hier reageren en elkaar helpen. 

 

Ik kan me goed voorstellen dat het niet prettig is als de chat gesloten wordt terwijl je nog geen antwoorden hebt op je vragen. Mocht je nog niet overgestapt zijn dan kan ik proberen om je via deze weg te helpen. Vul dan even je profiel hier in, dan kan ik met je mee kijken. Laat je even weten als dat gebeurd is? 

 

Mocht je al overgestapt zijn dan is dat niet meer aan de orde en wens ik je een fijne dag :)


Ik heb het profiel ingevuld. Ben nog niet overgestapt. Overweeg nu de aanbieding


Bedankt voor het invullen! Ik zie dat je nog een alles-in-1 standaard abonnement hebt. Als het abonnement wijzigen ga je over naar een hussel abonnement. Ik wil je aanraden om ons even te bellen op ons gratis nummer 0800-0402. We kunnen dan het abonnement samenstellen naar je wensen en kijken of er nog een korting mogelijk is. Ik hoop dat je hiermee verder kunt en dat mijn collega een mooi aanbod kan doen!


Ik heb het profiel ingevuld. Ben nog niet overgestapt. Overweeg nu de aanbieding

Welke aanbieding? KPN heeft geen aanbiedingen voor bestaande klanten. Dat is alleen voor nieuwe klanten.


Ik overweeg een aanbieding van een andere partij. Het omzetten van mijn huidige abonnement is ten alle tijden niet voordelig. Daarnaast is de service, met name voor bestaande klanten, beneden alle pijl!


Dan is het toch simpel! Als je niet tevreden bent stap je over. Maar wat vind jij beneden alle peil dan?


Ik overweeg een aanbieding van een andere partij.

Waarom wilt u dan een KPN medewerker spreken? Als u gaan wilt, ga dan gewoon.