Skip to main content

Als eerste we hadden heel de nacht  geen internet toen we ‘s morgens  belde werd er verteld dat er storing was in de wijk centrale medewerker kon niet vertellen wanneer het opgelost zou worden zei gewoon afwachten na 2 uurtjes weer gebeld die zei rond 15:00 zou het opgelost zijn het was als 15:00 en nog niet opgelost dus we hadden weer gebeld en die zei pas om 20:00 zal het opgelost zijn na 20:00 weer gebeld en werd er gezegd dat ik een nieuwe modem zou krijgen en dat ik het pas de volgende dag zou kunnen ophalen . De volgende dag nieuwe modem gehad alles geïnstalleerd deed het vast bellen niet en internet super traag we hadden contact opgenomen met kpn weer en die zei om alles weer los te halen en opnieuw te koppelen daar lag het probleem niet bleek aan de box te liggen we zouden na 2 dagen weer een nieuwe box krijgen wat thuis geleverd zou worden en het zou tussen 18:00/21:00 geleverd worden na 21:00 was het nog niet geleverd dus wij weer bellen word er gezegd over enkele minuten staat hij voor de deur het was inmiddels 3 kwartier later weer gebeld word er eerst lachend door de medewerker gezegd zo laat word er niet meer bezorgd hij adviseerde om op de site van kpn te kijken waar het pakket is en daarna terug bellen als er niks te zien is maar het was inmiddels al 22:00 uur dus kpn was gesloten . Volgende dag in de ochtend weer gebeld naar kpn en toen konden ze de box nergens vinden en ze gaan nu uitzoeken waar het is en nu moeten we 3 werkdagen of langer wachten tot die tijd hebben we geen vast bellen en traag internet en we moeten gewoon alles normaal betalen dus ik zou niemand kpn aanraden!!! En vind de medewerkers erg ondeskundig elke keer dat ik telefonisch contact gehad heb steeds ander antwoord ook. Dus slechte service van kpn. Ik ben nu aan het kijken of alles kan worden omgezet naar andere provider want hetzelfde probleem dus ondeskundigheid had ik eerder het jaar ook met mobiele abonnement verlengen ook gehad. 

Welkom op ons KPN Forum @Sarojini! Goed dat je hier aan de bel trekt. Wat stom dat mijn collega's niet verder keken dan hun neus lang is. Dat modem vinden we echt wel weer. Weet je of er inmiddels een nieuwe je kant op is gestuurd? Dit lijkt me een prioriteit namelijk. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Ik hoor graag van je!


Mocht ik nog kunnen helpen, hoor ik graag van je als je jouw profiel hebt ingevuld. 


Ik heb geen nieuwe toegestuurd gekregen want ze gaan het eerst uitzoeken werd er gezegd. Sorry hoor maar ik ben nu helemaal klaar jullie ik trage internet en al mijn mobiele abonnement lopen ook via jullie sinds telfort er niet is ik toen der tijd niet zomaar voor telfort gekozen. Ik heb nu gewoon zin om alles op te zeggen bij jullie!


Ik denk dat ik dit bij klacht.nl ook ga melden.


Als jullie ook net zo snel zijn ook met de probleem oplossen van klanten dan was er geen negatieve reacties! Je hebt wel de tijd voor om berichten te verwijderen maar niet om oplossing voor de klanten te zijn 😁😁😁😁

Admin: post verplaatst naar eigen topic


Nadia als jullie ook zo’n snelle service naar de klanten deden was er geen forum nodig als jullie zo snel zijn om negatieve berichten te verwijderen zou ik je liever adviseren om klanten die een vraagje of probleem hebben ook zo snel te zijn met reageren.

Admin: post verplaatst naar eigen topic


Hi @Sarojini

Berichten verwijderen doen we zelden. Alleen wanneer het strikt noodzakelijk is om de goede sfeer te behouden. Zo voorkomen we conflicten met andere forumleden: voor een stevige (negatieve) discussie met individuele leden is op dit platform geen ruimte. Daarover hebben we afspraken gemaakt die in onze huisregels staan vastgelegd. We houden het kpn forum graag laagdrempelig en een fijne plek om je vraag te kunnen stellen.
Kritisch zijn op KPN mag, het staat je uiteraard vrij je ervaring en mening hier te delen. Moderators helpen je daar waar mogelijk, dat doen we op een constructieve wijze.
Ik begrijp uit je posts dat je niet tevreden bent. Dat vinden we erg naar, we komen graag samen tot een goede oplossing. Mijn collega's Lisa en Bart hebben vorige week daartoe al een poging gedaan, zie bovenstaande berichten. Je hebt vandaag je profiel aangevuld. Een van de collega's zal dat vandaag weer oppakken als ze weer aan het werk is. Nog even geduld.


Hallo @Sarojini! daar ben ik weer en volgens mij is dat maar goed ook. Jammer dat het nog niet is opgelost. Klopt het dat internet wel gewoon werkt en alleen de vaste telefoon niet? 


Dankzij je gegevens kon ik meteen even meekijken. Ik zie dat mijn collega logistiek op 2 januari heeft gevraagd om een nieuw modem toe te sturen. Die collega krijgt daar een terugkoppeling van. Ik vermoed dat het regelen van een nieuw modem (nog) niet is gelukt. o.a. omdat er een order openstaat tot 12 januari, maar dit vraag ik even voor je na. 
Wat betreft het vaste bellen. Ik zie dat er al het e.e.a. is onderzocht. Wat ik niet zeker weet is of jullie al poort twee ePhone 2] van de Experiabox hebben geprobeerd? Ik heb het telefoonnummer daarnaartoe verplaatst. Mochten jullie dit al uitgezocht hebben, dan mag je het uiteraard laten voor wat het is. 

Zodra ik een terugkoppeling ontvang (van mijn collega), laat ik het hier weten! Bedankt voor je geduld. 


Beste lisa wat je zei met de poort dat is al geprobeerd. Sorry hoor maar mijn geduld is op ! 
En dan plaats je een mening op het forum dan ben je gelijk het zwarte schaap. Mensen begrijpen blijkbaar niet dat we nu in een andere tijd leven als je twee dagen geen internet hebt en geen vast bellen ook, en dan heb je internet maar wel traag is waar je wel tevreden over bent op het moment. Maar hoeveel dagen zijn we al hier niet mee bezig? En dat ik eerder vorige jaar ook slechte service had met nieuwe abonnement wat voor indruk zou je dan krijgen van zo’n provider ? 


Duidelijk @Sarojini! Ik hoop dat het per de 12e wordt opgelost. Helaas geen reactie van de betreffende collega ontvangen. Ik heb logistiek zelf gevraagd om een ander modem jullie kant op te sturen. 

 


Beste Lisa,

 ik hoop dat het eindelijk opgelost wordt want ik heb er zelf geen zin meer om energie in te steken. Bedankt alvast voor je moeite.


Ik snap niet dat KPN er zo lang over moet doen om een klant te helpen aan een goede telefoonverbinding.

Ik ben zelf wel snel geholpen door KPN, maar kan me voorstellen dat het best vervelend is al je ruim een maand geen gebruik kan maken van de vaste telefoon.

Als blijkt dat er na meerdere modems en nieuwe kabels getest te hebben het probleem nog steeds niet opgelost is, dan moet er toch snel kosteloos een monteur gestuurd worden door KPN.

Dit is niet klantvriendelijk en servicegericht.

Je zou nu op z’n minst een compensatie verwachten van het abonnementsgeld van een maand.

Ik ben zeer benieuwd hoe lang het in totaal gaat duren voordat het opgelost is.

 

 


Beste sp,

bedankt dat je mee denk met mijn probleem ik heb gister weer contact gehad hierover met een kpn medewerker en ik zou vandaag gebeld worden door het des betreffende afdeling en nog steeds niet terug gebeld! Wat ik ook eerder aan gaf elke medewerker geeft je ook een andere antwoord. En dan moet je nog positief blijven ! 


Beste Sarojini,

Dat is spijtig om te horen.

 


Hi @Sarojini! Mijn reactie is even uitgebleven omdat een andere afdeling dit oppakte. Ik heb inmiddels een bericht ontvangen dat het is opgepakt. Ik hoopte eigenlijk (vandaag de dag) te lezen, dat het al zou zijn opgelost. Dit is volgens mij niet aan de orde. Heeft mijn collega nog teruggebeld? Er staat een nieuw ticket open zo te zien. 
Ik ben benieuwd of ik iets voor ja kan betekenen. 


Beste Lissa,

zoals ik eerder benoemde communicatie bij jullie is zeer slecht maar dat achterwege gelaten anders klink weer negatief volgens bepaalde mensen! Het was mij verteld dat ik gisteren terug gebeld zou worden??? Maar dat is weer niet gebeurd en ik heb vandaag weer voor de zoveelste keer gebeld en wordt dan gezegd kan 1a2 werk dagen duren voor dat je wordt terug gebeld??? Maar ben nog steeds niet gebeld! Wat moet ik nu van kpn denken inmiddels loopt wel mijn mobiele minuten op !


Beste kpn medewerkers,

 ik ben een zeur maar ik wil nog wat even kwijt ik heb weer vandaag contact gehad met jullie omdat ik gisteren niet terug gebeld ben geweest krijg ik vandaag voor het eerst te horen je bent een telfort klant zie ik! Ik vraag we zijn toch overgenomen door jullie ? Nee we doen alleen de administratie van telfort!!!! Dus na zoveel keer contact gehad te hebben hoor ik dit voor het eerst dus komen we op dezelfde topic deskundigheid !!!!! En nu weer een andere antwoord zoals bekend moet tot volgende week wachten voordat het desbetreffende afdeling contact opneemt? ?????????? Ik ben nu echt aan het overwegen om naar ziggo te gaan 😀


Hoi @Sarojini! Ik ben even achterom gegaan en heb een ander modem voor je geregeld. Gisteren is die jouw kant opgestuurd. Ik wist al wel dat je een ‘oud-Telfort’ klant bent. Nu ben je natuurlijk 100% KPN! Dat je een TFT abonnement hebt, betekent voor ons eigenlijk alleen dat we rekening moeten houden met het type modem dat we toesturen. Een V10a of Box12 werkt niet (optimaal) bij jou. Je hebt nu een V10 en er is een ander V10 onderweg. Ik snap dat je moedeloos wordt van de situatie. Ik heb je zojuist proberen te bellen, maar kwam in de voicemail. 
Heb je bericht ontvangen over de modemwissel? Ik hoop dat het nieuwe modem wel werkt en dat het ticket gesloten kan worden. Het ticket is nog niet opgepakt. Ik wacht even jouw reactie af tot ik daar een aanvullen bij schrijf over het nieuwe modem. Hoor graag van je.


Beste lisa,

Aan een nieuwe modem heb ik niks!!!!!

Dat bedoel ik met communicatie!!!!!!!!!

 Ik heb geen bericht gehad dat ik een nieuwe modem ga ontvangen? ???????

Voordat die straks weer onvindbaar net als de eerste keer!!!!!!!!!!!!

ik zou eerst de aantekeningen lezen wat je collega’s heeft achtergelaten. 
Er was een klant zal maar geen naam noemen voordat ik weer negatiever wordt benoemd die was zo tevreden over mediatoren van kpn waar is hij nu ???? Ziet jij niet dat mijn probleem nog steeds is opgelost nu heeft hij zeker geen woord!!!!


Prima @Sarojini! Dan doe je niets met het andere modem. Ik zal de details over de verzending niet opvragen en met je delen. Het modem wordt binnen 14 dagen weer naar ons teruggestuurd (als die niet wordt opgehaald). Hier zitten uiteraard geen kosten aan verbonden.
Ik moet even ingrijpen en een einde maken aan dit topic want we komen er niet uit. Conclusie topic: Wachten op het ticket. 

Waarom? Het ticket moet worden opgepakt. Hier gaan een aantal werkdagen overheen. Wij kunnen verder weinig betekenen dan herhalen dat er een ticket openstaat en dat we moeten wachten. Ik heb te weinig info om je verder te helpen.

Als verduidelijking. 
Het topic ging initieel om een modem dat niet geleverd was en dat je dus amper diensten had (Lees: slecht internet en geen bellen). Als er via verschillende kanalen contact gezocht wordt, gaan meerdere collega's voor je aan de slag. Je hebt hier nooit gemeld dat het modem inmiddels geleverd was en werkt, toch? 

Toen ik er even later zelf achter kwam dat er ineens wel een modem aanwezig was. Zag ik, in een logging, dat je meldde dat vaste telefonie niet werkte. Hier haakte ik op in en probeerde ik je mee te helpen. Ik vroeg om een poortwissel m.b.t vaste telefonie. Je zei je dat dit allang was gecontroleerd en dat internet traag was. Ik dacht. Goh, het modem dat ik angesloten zie, zal dan nog wel het oude (defecte) modem zijn. Die moet dus nog vervangen worden! Ik heb aangegeven dat ik er voor je achteraan zou gaan. Nu heb ik een ander modem geregeld. Is dit blijkbaar helemaal niet meer nodig en heb je dus een nieuw modem aangesloten in het netwerk? Dit heb je voorheen niet even gemeld. Het probleem zit dus ergens ander. Uiteraard jammer, maar als ik wist dat je inmiddels een goedfunctionerend modem had, was ik ergens anders gaan zoeken.  
Ik weet nu dat ik beter had kunnen (en moeten) checken wat het probleem precies is.


Niet erg, kan gebeuren! Wel erg lastig en vooral frustrerend. We kunnen uren kletsen over de slechte communicatie, waar ik je deels geen ongelijk in geef. Maar ik moet toegeven dat communiceren via verschillende kanalen verwarrend is. Mijn excuses als ik dit in jouw ogen helemaal verkeerd heb aangepakt. Laten we dit kanaal sluiten en afwachten tot het ticket is opgepakt. Zo voorkomen we verder frustratie! 

Nog een ding:

… Er was een klant zal maar geen naam noemen voordat ik weer negatiever wordt benoemd die was zo tevreden over mediatoren van kpn waar is hij nu ???? Ziet jij niet dat mijn probleem nog steeds is opgelost nu heeft hij zeker geen woord!!!!

Ik heb geen idee wat je hier bedoeld. 

 

 


Maak maar een einde aan deze topic want als ik via verschillende kanalen contact opneemt prima er is toch maar 1 klantenservice?????????

Door het einde maken ontkomen jullie heel goed!!!!!

👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽


Er wordt aan gewerkt middels het ticket. Dat weten we inmiddels. Dit topic wordt gesloten omdat het niet meer draait om het oplossen van het probleem, maar om de slechte communicatie vanuit ons. Oprecht, ik vind het jammer dat het zo loopt. Mijn collega's hadden geen valse hoop mogen geven door meermaals te zeggen dat je die middag nog gebeld zou worden.  Hopelijk wordt het snel opgepakt en opgelost zodat je weer bereikbaar bent.