Skip to main content

Wat een slechte service,  monteur plaats een kastje in de meterkast waar 80 euro voor betaald moet worden en geeft aan dat ik zelf nog een Dvs 1200 moet bestellen en die kost 40 euro. Dus dat gaan we proberen en tot onze verbazing krijgen we te horen dat het niet telefonisch besteld kan worden en dat het alleen per set besteld kan worden. Dus het kastje van 80 euro wat we al hebben plus de DVS 1200 van 40 euro.  Nou dank je wel KPN wat een geweldige service wat alleen maar geld kost en geen resultaat.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag gemaakt

U kunt natuurlijk niet kpn afrekenen op het gedrag van één monteur. Die is, uitgaande van uw schrijven, buiten zn boekje gegaan. Is dit recent gebeurt?


Wat een slechte service,  monteur plaats een kastje in de meterkast waar 80 euro voor betaald moet worden en geeft aan dat ik zelf nog een Dvs 1200 moet bestellen en die kost 40 euro. Dus dat gaan we proberen en tot onze verbazing krijgen we te horen dat het niet telefonisch besteld kan worden en dat het alleen per set besteld kan worden. Dus het kastje van 80 euro wat we al hebben plus de DVS 1200 van 40 euro.  Nou dank je wel KPN wat een geweldige service wat alleen maar geld kost en geen resultaat.

Dat klinkt wel apart, je hebt het over een kastje van 80 euro die in de meterkast geplaatst is maar het is mij niet helemaal duidelijk wat voor kastje hier bedoeld wordt. Kun je hier misschien meer toelichting op geven?

 

Telefonisch apparatuur bestellen dat kan bij KPN inderdaad niet omdat deze direct betaald moeten worden tenzij gekocht bij de monteur. Op apparatuurvoorthuis.kpn.com kun je de DVS wel aanschaffen. Ik hoor echter graag wel hoe het netwerk nu is opgebouwd, waarvoor wilde je de DVS gaan gebruiken?


Als ik het zou weten kon ik het vertellen maar daarvoor heb ik jullie laten komen omdat ik er zelf geen verstand van heb. Het enigste wat ik weet is dat hij op twee plekken geen verbinding kon maken en daarom hadden wij dat kasje nodig van 80 euro in de meter kast en volgens mij had dat te maken met internet verbinding daarbij moesten we nog DVS 1200 aansluiten op de tv, om deze te laten werken.


Handig om een paar foto's van de situatie te plaatsen. Dan wordt snel duidelijk wat er aan de hand is.


Hallo @Bianca Sangen Welkom hier op het kpn forum en goed dat je je verhaal hier doet. 

Om mee te beginnen: op het kpn forum gaan onze klanten met elkaar in gesprek en ze geven elkaar tips en adviezen. De mensen die je antwoord hebben gegeven zijn klanten van ons, net als jij. Ze hebben veel kennis van zaken en denken graag met je mee. Hoe meer informatie je geeft, des te makkelijker wordt het goed advies te geven. Zou je wat meer over de situatie kunnen vertellen en kunnen ingaan op de vragen die zijn gesteld? 

Ik ben trouwens een moderator, een medewerker van kpn die deze gesprekken begeleidt en zorgt dat alle informatie goed vindbaar is. 

 


Als ik het zou weten kon ik het vertellen maar daarvoor heb ik jullie laten komen omdat ik er zelf geen verstand van heb. Het enigste wat ik weet is dat hij op twee plekken geen verbinding kon maken en daarom hadden wij dat kasje nodig van 80 euro in de meter kast en volgens mij had dat te maken met internet verbinding daarbij moesten we nog DVS 1200 aansluiten op de tv, om deze te laten werken.

Zou je anders foto's kunnen maken? We hebben als monteurs een hele lading apparatuur bij die we kunnen plaatsen bij de klant, het is mij niet geheel duidelijk wat er nu bedoeld wordt. Gaat het om Superwifi-punten?