Skip to main content

Nadat ik een mooie aanbieding van een andere provider had gekregen en overstap had aangevraagd, werd ik gebeld door kpn: of ik toch niet wilde blijven, met een mooi aanbod. Daar ben ik op ingegaan- Contract getekend, binnen een week de andere provider geannuleerd. Monteur kpn is langs geweest, onze WiFi verbeterd.
Enkele weken later worden zonder aankondiging de KPN diensten afgesloten. Na 3,5 uur bellen met de klantenservice moet ik blij zijn met een nieuw contract, met een ingangsdatum 9 dagen later. Let wel: de ingangsdatum van het contract bij KPN was NA de datum dat de andere provider de overstap had aangevraagd, mijn jaarcontract is dus zonder mijn medeweten ontbonden.
De oplossing lijkt simpel:  Alle apparatuur is aanwezig en aangesloten, feitelijk komt het dus neer op een druk op de knop door iemand, maar kennelijk is de organisatie zo ingewikkeld dat dat niet sneller kan.

Klantenservice-medewerkers zijn soms behulpzaam en soms zelfs ronduit bot - “had u maar niet moeten overwegen om over te stappen”, en de verbinding werd na een half uur in de wacht verbroken. 
Nu wachten wij dus tot het 7 juli is, in een tijd waarin we thuis werken en van online meeting naar online meeting gaan……

Hallo @DenizH, wat fijn dat je er voor gekozen hebt om bij KPN te blijven. :green_heart:  Alleen jammer dat er één en ander niet soepel loopt, waardoor je nu zonder diensten zit. Ik kan me voorstellen dat dit wel even een deuk in jouw vertrouwen is. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo @Denise_ , gedaan!


Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik zie dat je ook een klacht hebt ingediend. Ik zie ook dat je vanochtend telefonisch contact hebt gehad met mijn collega's van de klachtenafdeling. Helaas gaat het ons niet lukken de aansluitdatum naar voren te halen. Wel wordt er na levering opnieuw contact met je opgenomen om de klacht verder te spreken. Ik stel dan ook voor om het contact vanaf nu via jouw klachtbehandelaar te laten lopen. Hiermee voorkomen we dat mijn collega en ik elkaar voor de voeten gaan lopen.