Skip to main content

Ik ben erg slecht geholpen door KPN. 
We hebben een aanvraag gedaan voor vast internet, en hoewel dit eerst goed verliep bleek later dat er nog geen internet geleverd kon worden in onze nieuwbouw woning. Dit zou op 4 juni komen. 2 juni zouden we een pakket krijgen en dan 4 juni internet. 3 juni bel ik omdat er geen pakket kwam, blijken we pas 11 juni internet te krijgen. Zonder bericht, zonder wat dan ook, ik moest hier zelf achter komen. 
en nu dus nog een week zonder internet. Het belachelijke is ook dat KPN de enige optie is voor onze woning, en dan gaat het alsnog zo mis. 
Nou heb ik dus uren gebeld om dit te regelen en kreeg einde van de maand een mooie factuur van 15 euro extra belkosten omdat ik hun hulpdiensten heb lopen bellen om dit te regelen. Dus geen internet, moet alles zelf regelen en ontdekken en daarvoor betalen. Echt geen service. 

@Peter Punt 15 euro belkosten ?, dan heeft u vast niet gebeld met het gratis nummer van de klantenservice 0800-0402.

Dit gaat over een glasvezel aansluiting ? In dat geval is KPN de provider ( waar u dit bericht plaatst) afhankelijk van de oplevering van het glasvezelaansluitpunt van Welkom bij KPN NetwerkNL | Home ( de kabelleggers ).